Mikä ihme vaivaa, tuntuu kuin supistelisi
Tämä päivä on ollut ihan kamala. Maha meinaa kramppailla ja buranaa oon ottanut kolmesti. Kramppeja voisi verrata supistuksiin, koviin sellaisiin. Kipukohtaus tulee yhtäkkiä ja samoin loppuu yhtäkkiä. Mikähän mulla on? Synnytyksestä reilu puoli vuotta nyt mennyt.
Kommentit (3)
Ahaa, hyvä tietää että vatsatautia on liikkeellä. Tässä illalla on myös palellut ja hampaat kalisi yhteen yhdessä vaiheessa, kuumetta en ole mittaillut.
Miehen siskolla meni pelkällä kuumeella ja kramppauksella päivässä ohi.
Minulla kramppaili päivän, illalla alkoi ripulointi. Ripuloin vielä seuraavan päivän ja kolmantena päivänä aamulla. Krampit helpotti ekan päivän jälkeen huomattavasti, silloin ne oli tosi kovia ja kivuliaita.
Toisella lapsellamme nousi lämpöä ja teki kerran ripulit, toinen lapsi ei antanut mitään merkkejä, pari kakkaa oli ripulia vaipassa.
Äidilläni oli kovia kramppeja yhden päivän ja hiukan lämpöä, ei muuta.
Ystäväni lapsi kramppasi ja alkoi sitten oksentamaan + kuume nousi, kesti 24t. Sama toistui äidillä.
Tsemppiä, toivottavasti menee sulla pian ohi!
Saattaa olla, että heittää ripulille hetkeksi, on myös mahdollista, että alat oksentamaan. Tai sitten menee ohi pelkillä krampeilla. Lämpöäkin saattaa nousta.
Tuota on siis tällä hetkellä joka toisella.