Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä pädet?

Vierailija
03.06.2009 |

Vanhalla vauvalla oli aiheesta pitkä ketju, jossa vastaajat olivat tunnustaneet pätevänsä mm.

- älyllään

- sosiaalisuudellaan

- varakkuudellaan

- komealla miehellä

- älykkäillä lapsilla

- empaattisuudellaan

- avarakatseisuudellaan

- tehokkuudellaan

Aloitetaan uusi.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidolla ja tehokkuudella. en ole sosiaalinen ja kiinnostunut muita ihmisista, mutta ihmiset jotka oppivat minut tuntemaan rakastuvat minuun.

Vierailija
42/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuolla pätemisellä tarkoitetaan?? Siis leuhkitte ja korostatte näitä juttuja? Tunnette itsenne paremmaksi kuin muut? Ihmettelen, koska moista luetelluista asioista voisi olla ihan vaan iloinen, onnellinen, kiitollinen- ne on elämän hyviä' puolia. Mutta ihan varta vastenko pädette ja korostatte asioitanne?

Mä olen varmaan tylsä ja tyhmä, mutta mun elämässä on paljon asioita mistä olen kiitollinen- ja ne vielä vaihtuvatkin- joskus on parasta olla kiitollinen siitä että kevät tulee taas, toisinaan taas onnistun jossain hienossa jutussa. Asun kaunissa kodissa, mulla on terveet lapset, mussa itsessäni on paljon hyviä puolia. Mutta aivan vilpittömästi- en ole vuosikausiin pätenyt millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nuoruudesta muistan pätemisen- se liittyi huonoon itsetuntoon ja pätemisen aiheetkin olivat usein epärealistisia.

Vierailija
44/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsin sen omaehtoisesti niin, että mihin olen itsessäni tyytyväinen. :)

Vierailija
45/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, loistavan epäloogista.

Olen siis kasvanut aikuiseksi ja päässyt tyyneen Live and let live -olotilaan.

Vierailija
46/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisille miten hyvin asiamme ovat koska se aiheuttaa kateutta. Kateus taas aiheuttaa mielipahaa kaikille.

Yleensä leikin tyhmempää kuin olen ja lisäksi välttelen kertomasta koulutustani uusille tuttavuuksille. Jos joku kaveri kysyy palkkaani kerron sen olevan paljon pienempi mitä se on.

Vierailija
47/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"päden" vaatimattomuudellani ja tilannekomiikantajulla .-)

Vierailija
48/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tartte. Mä olen vain onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Ihan kaikessa. :)

Mun ei oikeesti tartte päteä. Mä olen vaan tyytyväinen elämääni. Ei sitä tartte silloin erityisesti hehkuttaa mitään tai päteä millään.

Vierailija
49/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päden lisäksi vielä harvinaisen lyhyellä pinnallani ja paskalla autonromullani. Aina kun joku alkaa elvistellä millä hyvänsä, alan puhua omasta suorituksestani samalla saralla, ja mitä enemmän toinen yrittää päteä paremmuudellaan, sitä enemmän haukun itseäni. Ja nauran hiljaa mielessäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme