Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä pädet?

Vierailija
03.06.2009 |

Vanhalla vauvalla oli aiheesta pitkä ketju, jossa vastaajat olivat tunnustaneet pätevänsä mm.

- älyllään

- sosiaalisuudellaan

- varakkuudellaan

- komealla miehellä

- älykkäillä lapsilla

- empaattisuudellaan

- avarakatseisuudellaan

- tehokkuudellaan

Aloitetaan uusi.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole edes autoa. Kääk.

Vierailija
22/49 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, etta mun kohdalla pateminen taitaa olla huonon itsetunnon paikkailua ja hyvaksynnan hakemista.

Omassa elinpiirissani en pade millaan, ei ole tarvetta ja en halua korostaa omia hyvia asioita muiden kustannuksella. Sen sijaan Suomen suuntaan paden vaikka milla: elan varsin mukavasti kansainvalisissa piireissa, tutuntutuista loytyy valtion paamiehia ja maailmanluokan julkkiksia, oma mies on huippualykas ja paallikko useammassa maassa, meilla on onnellinen avioliitto ja perhe-elama.

Mua kiusattiin koko kouluaika ja itsetunto oli nollassa. Jotenkin hykerryttaa, kuinka pohjalta olen noussut ja parjannyt elamssa, samaan aikaan kun kiusaajat viettavat koyhaa, kouluttamatonta lahioelamaa Suomessa.

No joo, keskenkasvusista tama on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis sillä termillä haetaan jotain sellaista ominaisuutta josta on itse ylpeä ja jonka näyttämisestä myös muille saa iloa.

Samalla logiikalla "päden" myös lasteni hyvillä pöytätavoilla. Olen aina ylpeydestä soikeana kun ne ovat kyläpaikoissa esimerkillisiä ruokavieraita.

Vierailija
24/49 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullista tulee pehmeitä ja hyvän makuisia

Vierailija
25/49 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustussilmällä, reippaudella ja urheilullisuudella. Hoikkuudella. Tehokkuudella. Päden siis ihan itselläni, en lapsilla tai miehellä ;)

Vierailija
26/49 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori ja kaunis äiti:) jaksan aina kuunnella lasta ja leikkiä.. en väsy helposti.

Vierailija
27/49 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjailen pakonomaisesti muiden kirjoitusvirheitä.

Ehkä se on pientä pätemistä, "ei tuota noin ja tohon piste, muista, apua, yhdyssana, haloohei!"

Päden aina Trivial Pursuitissa.

Vierailija
28/49 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lähes aina siistiä, puhdasta ja kiiltävää.

Olen siivousfriikki ja saan jotain kiksejä siitä, kun ihmiset ottavat jo ovella askeleen taaksepäin, etteivät likaisi meidän lattioita.

Vierailija
29/49 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

energisyydelläni,

kauniilla tyttärilläni

Vierailija
30/49 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliluonnolisilla kyvyilläni.

Vierailija
31/49 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalla vauvalla oli aiheesta pitkä ketju, jossa vastaajat olivat tunnustaneet pätevänsä mm. - älyllään - sosiaalisuudellaan - varakkuudellaan - komealla miehellä - älykkäillä lapsilla - empaattisuudellaan - avarakatseisuudellaan - tehokkuudellaan Aloitetaan uusi.

en päde millään, miksi ihmeessä...? ja joo vielä vähemmän en ymmärrä, en kun pitää jollain muulla päteä kuin "omilla" saavutuksilla, esim. miehellä ja sen tuloilla jne... YÖKS, onko oma elämä niin tylsää, huonoa, köyhää että toisella ihmisellä pitää päteä, tai kodilla, talolla.. on joo katellista porukkaa..

Vierailija
32/49 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen selvinnyt tasapainoisena ja järkevänä, vaikka elämäni ens. 24v olivat täynnä katastrofeja (nyt olen 44v). Ja kykenen auttamaan muita ongelmien kanssa painiskelevia - olen hyvä kuuntelija ja osaan hyödyntää oman elämäni opetuksia muidenkin auttamiseen.

Vierailija
33/49 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei häädä niitä pois... kuten mm virikelasten äidit..

Vierailija
34/49 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäölläni ja kalliilla autolla (joka ei edes ole minun ostama mutta kukaan ei sitä tiedä.. paitsi tietysti henkilö joka sen osti)..

Vierailija
35/49 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoanlaitto, leipominen. Kuulostaa vanhanaikaiselta, tavalliselta ja yksinkertaiselta. Samoin siisti siisti koti menee samaan kategoriaan. Vanhojen mummojen touhuja nostaa häntäänsä em seikoilla.

Vierailija
36/49 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ulkonäölläni

-kauniisti sisustetulla kodillani

-joskus koulutuksellani

-kolmella ihanalla lapsellani

Vierailija
37/49 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli oman miehen lisäksi viisi muuta miestä syömässä. Eilen samoin. On täytynyt vähän suurentaa kattilan kokoa normaalista.

Vierailija
38/49 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden lisäksi päden myös mieheni ammatilla, koulutuksella ja tuloilla.

Vierailija
39/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäölläni ja kalliilla autolla (joka ei edes ole minun ostama mutta kukaan ei sitä tiedä.. paitsi tietysti henkilö joka sen osti)..

Lisäksi kaunilla tyttärelläni, ja fiksulla pojallani. Hyvin tienaavalla miehellenäni (joka osti sen auton) ja ihanilla isovanhemmilla.

Vierailija
40/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen siitä, että olen todellakin poikkeuksellisen älykäs ja nokkela. Enkä siis edes vähän, vaan IHAN OIKEASTI ja mitatusti. :DDDDDDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi