Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon sitä aurinkovoidetta pitää esim kasvojen ja kaulan alueelle laittaa?

Vierailija
31.07.2025 |

Erilaisia ohjeita on kun googlaa. Kuinka paljon sinä laitat? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon että peittyy muttei valu. Tietysti 

Vierailija
2/15 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sileen että on ihan valkoinen kerros. Ja antaa imeytyä itsestään noin vartti. PArin tunnin välein lisäys. Mutta itse en ottamalla ota aurinkioa. 

Vierailija
4/15 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaksi sormenmitallista on määrä, jonka tulisi kattaa kasvot ja kaula. Määrä pohjautuu SPF-testeihin, joissa aurinkovoidetta levitetään iholle 2 mg / neliösentti. Tämä on se määrä, jolla luvattu SPF toteutuu."

https://karkkipaivablogi.com/2025/07/miksi-kaikkien-kannattaisi-itse-as…

Vierailija
5/15 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaksi sormenmitallista on määrä, jonka tulisi kattaa kasvot ja kaula. Määrä pohjautuu SPF-testeihin, joissa aurinkovoidetta levitetään iholle 2 mg / neliösentti. Tämä on se määrä, jolla luvattu SPF toteutuu."

Toi on tosi epämääräinen ohje. Ja mä laitan kyllä paljon enemmän. 

Vierailija
6/15 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän 50+ suojakertoimen voidetta reilun ruokalusikallisen verran. En käy rannoilla makailemassa, ja tuo määrä on toistaiseksi riittänyt naaman palamisen estämiseen. normaaleissa ulkoiluissa. Mutta jos menen merimatkalle, olen kyllä mieluummin paatin sisätiloissa kuin auringonpaisteessa. Mutta sitten taas saarioloissakin ulkoilun merkeissä 50+ tuon vertaisella määrällä riittää hyvin kun ei makaile naama päin mollukkaa!

Vierailija
7/15 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pistän 50+ suojakertoimen voidetta reilun ruokalusikallisen verran. En käy rannoilla makailemassa, ja tuo määrä on toistaiseksi riittänyt naaman palamisen estämiseen. normaaleissa ulkoiluissa. Mutta jos menen merimatkalle, olen kyllä mieluummin paatin sisätiloissa kuin auringonpaisteessa. Mutta sitten taas saarioloissakin ulkoilun merkeissä 50+ tuon vertaisella määrällä riittää hyvin kun ei makaile naama päin mollukkaa!

ja joo, tietysti naaman voitelu pitää päivän mittaan pari kertaa toistaa, jos ulkoilua koko päivän jatkuu.

Vierailija
8/15 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on tosi epämääräinen ohje. Ja mä laitan kyllä paljon enemmän. 

Mun mielestä tuo on hyvinkin havainnollistava ohje, toisin kuin esim. millilitroina annettavat määrät tai "kunnon kerros". Ja toki voi laittaa enemmänkin, mutta tuo on se vähimmäismäärä, jolla luvattu spf toteutuu.

Vierailija
9/15 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä mittaat tämän?

Vierailija
10/15 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ruokalusikallinen koskee vartalolle laitettavaa määrää. Kasvoille ja dekolteelle tietenkin vähemmän, suunniilleen teelusikallinen.

Vierailija
11/15 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sileen että on ihan valkoinen kerros. Ja antaa imeytyä itsestään noin vartti. PArin tunnin välein lisäys. Mutta itse en ottamalla ota aurinkioa. 

Käytkö uimassa? Vesi "lantraa". Se on suoraan ihollasi laimentamattomana. Vasta oli uutinen tieteellisestä tutkimuksesta jonkun valtamedian tiede-osiossa aurinkorasvoista. Vaikutuksista kaloihin, joista mitattu niiden ainesosia. Kaloilla oli hormonihäiriöitä. Nehän vaikuttaa lisääntymiseen, seksuaalisuuteen ja käyttäytymiseen suoraan.

Vierailija
12/15 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaa ruikkimisen naisen kasvoille ja kaulalle. 

Vierailija
13/15 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä mittaat tämän?

Millä mittaat... Minkä mittaan, ai sen reilun ruokalusikallisen... No mä ruttaan tuubista kouraan sen voiteen ja siitä sitten läimäsen naamalle!

Vierailija
14/15 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ruokalusikallinen koskee vartalolle laitettavaa määrää. Kasvoille ja dekolteelle tietenkin vähemmän, suunniilleen teelusikallinen.

Mulla on sitte iso naama.... Tai pienempi ruokalusikka kun sulla!

Vierailija
15/15 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne rasvat sisältää?Miten ne vaikuttaa ihmiseen pidemmän päälle?Miten ne vaikuttaa vesistöön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän