Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
LAPSET VOI OLLA MELUISIA
03.06.2009 |
sotkevia ja häiritseviä. Kaikki eivät lapsia tahdo iloa pilaamaan, tuhojaan tekemään ja kiukuttelemaan vaikkapa häihinsä. Tai teatteriin. Tai luennolle. tms.
Itselläni on lapsia mutta tajuan hyvin, etteivät lapset ole kaikkien mieleen joka paikassa. Kaikki eivät edes pidä lapsista missään tai osaa olla niiden kanssa.
Hyväksykää realiteetit, lapset ON ärsyttäviä monissa paikoissa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa