G: Painosi? Pituutesi? Pidätkö itseäsi lihavana/laihana/siltä väliltä?
Kommentit (32)
176 cm ja painan 66 kg.
Olen sopiva, kun minulla on vaatteet päällä. Ilman vaatteita pitäisi saada 2 kg pois, niin tuo vyötärö näkyisi.
Normaali olen, mutta mielelläni olisin entisissä mitoissani, eli 55 kg.
160 cm, 59-60 kg. Haluaisin olla viitisen kiloa laihempi, että vaatteet sopisivat paremmin ja näyttäisin paremmalta. Mutta pidän itseäni normaalipainoisena.
163cm/59kg. tunnen olevan ihan normaali, tosin tavoitteena 55kiloa joka oli paino ennen raskauksia.
Tuli vain lisäkysymys mieleeni, jos sallinette? Eli
Montako lasta teillä on? Paljonko painosi on ollut enimmillään? Ja lisäksi vielä, että paljon painoitte ennen raskauksia/raskautta?
Itselläni on 3 lasta (kaikki alle 6-vuotiaita) ja ennen painoni oli 57 kg. Olispa ihana painaa vielä sen verran :) Pahimmillani olen painanut 73 kg keskimmäisen syntymän jälkeen ja se oli aivan kauheaa. Ei mitään päälle pantavaa ja mieli maassa!
Olen hoikka. En laiha, vaan hoikka. Pitkä ja kapea, mutten luiseva. :)
Lapsia 2, ennen lapsia painoin 64kg. Ekan lapsen jälkeen paino oli toiseen raskauteen asti 60kg ja nyt kun kuopus on 1,5v. niin paino tosiaan 56kg. Liikun nykyään tosi paljon ja syön hyvin terveellisesti. Ennen lapsia söin mitä sattuu ja liikuin vähän.
Hoikimmillani olin 47 kg, joskus parikymppisenä. Aivan kamalan luiseva ja sairaan näköinen, mutta oli kai jonkinlaista typerää muotia olla laiha kun kaikki kaveritkin olivat.
Ennen lasta painoin 55 kg, ja synnytyksen jälkeen olin melkein 70 kg, kymmenen kiloa lähti sitten puolessatoista vuodessa, todella hitaasti koska en jaksanut alkaa lenkkeillä. Ennen synnytystä paino pysyi samana ilman sen kummempaa ruokavalion tarkkailua, mutta lapsen tulon jälkeen nuo viimeiset 5 kg eivät vaan lähde. Paino on pysynyt samana nyt vuoden verran, Pitäisi kai alkaa tosi tehokuurille että ne lähtisivät :(.
Tuli vain lisäkysymys mieleeni, jos sallinette? Eli
Montako lasta teillä on? Paljonko painosi on ollut enimmillään? Ja lisäksi vielä, että paljon painoitte ennen raskauksia/raskautta?
Itselläni on 3 lasta (kaikki alle 6-vuotiaita) ja ennen painoni oli 57 kg. Olispa ihana painaa vielä sen verran :) Pahimmillani olen painanut 73 kg keskimmäisen syntymän jälkeen ja se oli aivan kauheaa. Ei mitään päälle pantavaa ja mieli maassa!
Olen hoikka mutta vartalotyypilleni normaali, olen niin pieniluinen että vähänkin painavampana näytän plösöltä vaikken sitä painon mukaan olisi (ranteen ympärys, rinnanalusympärys jne kaikki todella pieniä)
Hoikimmillani olin 47 kg, joskus parikymppisenä. Aivan kamalan luiseva ja sairaan näköinen, mutta oli kai jonkinlaista typerää muotia olla laiha kun kaikki kaveritkin olivat.
Ennen lasta painoin 55 kg, ja synnytyksen jälkeen olin melkein 70 kg, kymmenen kiloa lähti sitten puolessatoista vuodessa, todella hitaasti koska en jaksanut alkaa lenkkeillä. Ennen synnytystä paino pysyi samana ilman sen kummempaa ruokavalion tarkkailua, mutta lapsen tulon jälkeen nuo viimeiset 5 kg eivät vaan lähde. Paino on pysynyt samana nyt vuoden verran, Pitäisi kai alkaa tosi tehokuurille että ne lähtisivät :(.
Ennen ensimmäistä raskautta (21 vuotta sitten) painoin 62 kiloa ja nyt siis 66. Imetysaikoina laihduin aina alipainoiseksi, mutta kilot tulivat aina takaisin imetysten loputtua.
Olen mielestäni normaali, hoikanpuoleinen. Kolmisen kiloa olen ajatellut pudottaa painoa mutta aika tiukassa ovat. Hiljattain mua kehuttiin todella laihaksi, mistä olin mielissäni mutta ehkä hiukan eri mieltä kuitenkin...
Yksi lapsi, ennen raskautta painoin 55-57 kg. Aikuisiällä olen vähimmillään painanut 55 kg ja enimmillään ehkä 62 kg. Paitsi raskaana 80 kg :)
Normaalina pidän, mutta voisin olla hoikempikin. 3 alle 6 v lasta.
Mä olen 162 ja painan jotain 90 kg ja haluaisin kyll olla kevyempi mutta esim. 80 kg riittäisi minulle hyvinkin.
Miksi pitää olla noin hoikka kuin te olette, pelkäättekö te ettei kukaan hyväksyisi teitä painavempina?
Mutta kun sovittelen vaatteita kaupassa, tunnen itseni laihaksi. :D
Mutta kun sovittelen vaatteita kaupassa, tunnen itseni laihaksi. :D
Kiloja tuli odotusaikana (varsinkin esikoisen) rutkasti, mutta lähtivät itsestään pois.
Itse olen 162 cm ja painan tätä nykyä 62 kg. Tunnen itseni normaaliksi.
Painoa olen tiputtanut 5 kg ja vielä parisen kiloa pitäisi tiputtaa!