Kaverin uudessa hienossa talossa oli lankapuhelin, hieman repeilin kun
kerroin miehelle näystäni. Naurettiin ihan kippurassa molemmat! = D
Kommentit (32)
ei kai nyt kukaan kuvittele että lankapuhelin olisi oikeasti jotenkin nolo...
Meillä ei kotona ole (enää) lankapuhelinta, mutta töissä puhun aina mieluummin langalla kuin kännyllä jos voin valita. Se on yksinkertaisesti mukavampaa. Mulla on suht herkkä iho, joka alkaa ikävällä tavalla punoittaa vähänkään pitemmästä kännykkäpuhelusta, ja muutenkin se lankaluuri on kokonsa puolesta mukavampi.
mä olen aikoinaan joutunut niin paljon puuroa syömään, jotta osakkeen sain hommattua. Musta on tosi vaikeaa luopua siitä ja onneksi ei ole tarvinnut.
Muutossa siitä tuli kova lasku, mutta mä kestin sen.
Todellakin, miten jo yllä selvitettiin, kaikkiin 020, 010 jne numeroihin on huomattavasti halvempi soittaa ja lisäksi vanhemmilla on lankanumero. Kun keskenään soitamme, on puhelu niin paljon halvempaa.
En ole yhtään syytä keksinyt miksi luopuisin lankapuhelimestani.
Mutta olis kiva ap kuulla mitä pahaa mielestäsi lankapuhelimessa on.
mulla on vissiin huumorintaju hiukkasen erilainen kun en tajua mikä on niin hauskaa.
Eikö ole hyvä, että huushollissa on yksi puhelin, josta saa koko perheen kiinni.
Köyhemmät tietysti luopuu lankapuhelimesta, koska rahat menee kännykkälaskuihin.
lankapuhelin koska soitetaan paljon ulkomaille, halvempaa ja parempi kuuluvuus.
Se säteily, se säteily. Kännystä vain pakolliset.
repeä vaan joo. Minäkin repeän, mutta silloin kun kuulen, että joku on luopunut lankapuhelimesta. Minusta sellaiset perheet ovat jo ylittäneet köyhyyden kuilun. Tervemenoa vaan kurjaliston joukkoon...
repeä vaan joo. Minäkin repeän, mutta silloin kun kuulen, että joku on luopunut lankapuhelimesta. Minusta sellaiset perheet ovat jo ylittäneet köyhyyden kuilun. Tervemenoa vaan kurjaliston joukkoon...
Itse olen joutunut luopumaan lankapuhelimesta, kun on niin kallis. Parempihan se on, kuuluvuus hyvä ja kunnon luuri mihin puhua. En ymmärrä minäkään tätä "repeilyä"...
Mitä repeilemisen aihetta lankapuhelimessa on..??
Meillä on lankapuhelin faxin takia, sen lisäksi 5 eri kännykkäliittymää (sekä työ että privaati luureja) kahdella ihmisellä..
Ei pysty ymmärtämään mitä pääsi sisällä liikkuu..
että pariskunta on niin herkässä mielentilassa, että niinkin tavallinen kapine kuin lankapuhelin saa heidät repeämään. Toivottavasti heillä ei ole lapsia, sillä hysteerisyys ei ole hyväksi lapsille
On sen verran varaa maksaa mukavuudesta.