Eilen söin sokeria suoraan purkista, ja tänään kaakaojauhetta hirveän määrän
En ole ostanut kaupasta mitään herkkuja, vaikka mieli kuinka tekisi. Sen sijaan olen sortunut vetämään ihan mitä vaan löydän. Eilen söin tosiaan fariinisokeria suoraan purkista, monia monia lusikallisia. Sitten söin hapankorppuja tuorejuustolla puoli pakettia yhdellä istumalta. Tänään söin ties kuinka monta kymmentä lusikallista kaakaojauhetta suoraan paketista sitäkin :(
Aiemmin olen mm. kaivanut karkkeja roskiksesta. Olen syönyt jonakin päivänä karkkeja kunnes alkaa ällöttää, sitten heittänyt ne roskiin ja seuraavana päivänä kaivanut esiin ja jatkanut syömistä. Aloin sitten kaataa ne karkit pussista roskiin, enkä laittanut niitä enää pussin sisällä roskakoriin jotta en voisi kaivaa niitä esiin. Ei auttanut, tongin ne silti sieltä ja söin.
Eipä mene minulla järin hyvin nyt, homma lipeää koko ajan pahemmin käsistä enkä jaksa enää taistella tätä mässäyshimoa vastaan :(
Kommentit (2)
Mulla on ahmimishäiriö ja olen silti ihan hoikka koska ahmin omia pöperöitäni enkä mitään extra lihottavaa. Keitän esim ison satsin kaurapuuroa, joskus heitän sekaan sokeritonta kaakaota ja makeutusainetta. Lesemikromuffineja ahmin välillä, 1rkl sulaa margariinia, 2tl sokeritonta kaakaota, muna, 1dl vehnäleseitä, 2tl leivinjauhetta, liraus maitoa ja hermesetasta sekaisin kippoon ja mikroon. Tai makeutettua maitorahkaa iso satsi. En pysty olemaan ahmimatta joten ahmin noita.
että lapsena sekoitin Van Houtenin kaakaojauhetta ja sokeria ja sitten söin sen mössön! Aivan ihanaa :)
En olekaan vuosiin kokeillut, pitäisköhän?!