Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmeno, kannattaako käydä lääkärissä?

Vierailija
02.06.2009 |

Viikkoja alle 7 ja veristä vuotoa kestänyt pari päivää (lievempää kuin kuukautisten aikana), särkylääkkeitäkään en ole vielä tarvinnut. Naistentautienpoliklinikalta sanottiin, että pitäisi saada lähete terveyskeskuksesta. Tuntuu vain järjettömältä lähteä vertavaluvana terveyskeskukseen jonkun kesälomasijaisen pällisteltäväksi. Masentaa ja itkettää muutenkin rankasti. Onko haittaa, jos odottelen vain kotona vuodon loppumista? Onko hyvä vai huono merkki, että vuoto ei ole hirveän runsasta eikä ole paljon kipuja vai tarkoittaako tämä, ettei tule itsekseen pois.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse viikon verran aivan hajalla, ja minä sentään olin "osannut odottaa" keskenmenoa - HcG-arvot eivät kehittyneet normaalisti, ultrassa alkio oli paljon arvioitua pienempi jne. Vaikka varhaiset keskenmenot ovat yleisiä, niin ei se tee menetystä yhtään pienemmäksi.

Lääkäriin ei tosiaan ole pakko tässä vaiheessa mennä, jos et halua.

Jaksamista sinulle!

Vierailija
22/24 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keskenmeno juurikaan satu, etkä varmaan tarvitse lääkettä. Jos vuoto jatkuu sanoisin yli kaksi viikkoa, mene lääkäriin. Vuoto voi jatkua vaikka kuukauden ja silti kaikki ok. Keskenmenoa kannattaa surra ja antaa aikaa itselle. Minä olen jopinakin kerotina käynyt ultrassa, koska se on parempi omalle päänupille todeta että missä tilanteessa asiat on. En siis suosittele arpomista. Suosittelen että menet gynelle yksityiselle puolelle jossa on ultra niin saat asiallisen kohtelun. Eihän se gynellä käynti paljon maksa. Turha mennä jonkun peruslääkärin puheille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin suoraan päivystykseen Naistenklinikalle eikä ulos heitetty. Kerroin olevani raskaana ja että vuoto on alkanut. Kaavinta varmistetussa keskenmenossa takaa sen, ettei vuoto jatku liian kauan ja tulehdusvaarat ym. kuntoon.

Sinuna menisin muina miehinä polille, en puhuisi mitään että olisin soittanut terveyskeskukseen..olet vain apua hakemassa, ja jos passittavat TK:hon ennen sinne takaisin tuloa, niin onhan kummaa käytäntöä.

Mene vaan polille ja kerro että vuotoa on kestänyt sen ja sen verran, mitäs nyt...Ilmoittele, olen hengessä mukana kuten moni muukin täällä. kerron sitten mitä minun tapauksessani vielä oli...

Vierailija
24/24 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskuksen lääkäri rupeaa kummemmin tutkimaan vaan kirjoittanee sen lähetteen vaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän