Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt mielipiteitä tänne! Tärkeää asiaa!

Vierailija
02.06.2009 |

Tapasin ohimennen erään miehen, mutta emme sitten ehtineet vaihtamaan yhteystietoja. Juttelimme kuitenkin kaikenlaista, mm- hänen ammatistaan josta tein melkoisia yleistyksiä sekä siitä, että olin juhlistamassa omaa valmistumistani koulusta.

Nytpä sitten huomasin eräällä etsintäkuulutus palstalla, että joku oli tehnyt aloituksen tuosta samasta paikasta jossa me tavattiin, mutta päiväys oli vain päivää aikaisemmin. Se tyyppi huhuili siinä jotain miestä jonka oli tuolla tavannut. Ja siihen ketjuun vastasi joku, jossa viittasi siihen että ei kaikki ammattinsa edustajat ole samanlaisia ja onnitteli valmistumisen johdosta! Tuo viesti sai mun sydämen hyppäämään kurkkuun, koska se liippas niin läheltä sitä mitä me juteltiin. Ja tuossa ketjussa ei kukaan aiemmin sanallakaan maininnut mitään ammateista tai opinnoista tai valmistumisista tms.

Onkohan nyt niin, että tuo viestin kirjoittaja voisi olla se minun kaipaama mies vai onko kyseessä jokin täysin omituinen yhteensattuma jolla ei ole mitään merkitystä? Laitoin kyllä jatkoa tuon viestin kirjoittajalle, mutta ei siihen ole tullut vastausta..

Elättelenkö toiveita vai en..? Kun välillä tuntuu että ei voi olla mikään muu kyseessä kuin Just SE tyyppi, välillä tuntuu että ei se nyt mitenkään voi olla tuolla, muako se etsis..

Pliis, help :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/3 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä ja samasta paikasta joka päivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä ja samasta paikasta joka päivä?

Missä kohtaa mun viestiä mä annan niin ymmärtää? Mä elän toivossa että se halusi osoittaa viestinsä just mulle mainitsemalla noi jutut joista me muunmuassa juteltiin.