Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja halusi vaihtaa lahjansa, uskomatonta!

Vierailija
02.06.2009 |

Veimme lapsen eka luokan opettajalle lahjaksi Iittalan pienimmän lasikulhon, sellaisen 5cm halkaisijaltaan, pari senttiä korkeudeltaan. Väri oli joku hiekka ja maksoi 17 euroa. Opettaja soitti eilen ja sanoi, että voisiko sen vaihtaa toiseen väriin kun hänen kotonaan on vain tiettyä väriä.

Siis aivan uskomatonta, sanoin että jos lahja ei kelpaa niin heittää roskiin, minä en sitä rupea vaihtamaan. En tiedä loukkaantuiko nyt mutta minä loukkaannuin kun ei annettu lahja kelpaa. Jos se ei ole hyvä niin olisi edes ollut hiljaa. Oli kyllä viimienen lahja tälle opelle.

Muutenkin ärsyttää kun minusta se oli aika kallis lahja.

Tätäkö tämä nykyajan yltäkylläisyys teettää?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset lahjat voi vaihtaa esim stockalla ihan ilman kuittia, ei tarvitse ekenellekkään soittaa

Vierailija
2/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mikä tyyppi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mukaan opettaja laittoi tilinumeronsa lahjatoivekirjeeseen. Jos sinulla on jotain hampaankolossa opettajaasi tai lapsesi opettajaa kohtaan, älä yleistä, äläkä sepitä.

Vierailija
4/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kieltämättä en olis itse kehdannut, iekka on niin neutraaliväri et luulis sopivan kotiin kuin otiin ja tuollaisia voi olla useampikin samanvärinen kahvipöydässä

Vierailija
5/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se olisi mukavaa jos lahja olisi mieluinen? Ja jos ope kysyisi ystävällisesti voisiko sen kenties vaihtaa - ja sen voisi - niin mikä on ongelma? Siis se että ope ei tykkää sun väristäsi?

Eikö ope periaatteessa nyt tykännyt sun lahjasta, mutta vain eri värisenä? Haluatko mieluummin että menee kaapin perukoille koko lahja?

Minusta kaikkein tyhmintä on olevinaan pitää jostakin lahjasta ja jättää se sitten käyttämättä.

Sinä se tässä outo olet.

Vierailija
6/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tykännyt väristä, niin miksi kertoa siitä lahjan antajalle. Olisi käynyt kaikessa hiljaisuudessa vaihtamssa lahjansa. MInustakin hiekka on aika neutraali väri jonka luulisi sopivan muiden värien kanssa.

Vierailija
7/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ei olisi totta, ei kyllä miltään provoltakaan kuulosta. Olen kuullut viime vuodelta ihan samanlaisia tarinoita, yksi sattui tutuillemme. Minusta ihmiset ovat kiittämättömiä pXXXja. minä en enää veisi tälle opelle mitään.

Vierailija
8/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hemmetin Iittalan krääsä, niitä kuten myös Marimekkoja, Pentikkejä ja Aarikoita on kaapit pullollaan. Ihan oikeesti mammat, älkää ostako opeille mitään, jos ette voi selkeetä rahaa antaa. Pitäkää kuppaset 17 euroo. Ostakaa vaikka ittelenne muumimuki.

Vierailija
9/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ope voisi olla noin juntti.

Ja toisaalta minusta on älytöntä viedä opelle noin kalliita lahjoja.

t. ope

Vierailija
10/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette taas vaan NIIN katkeria siitä, että me opettajat olemme lomalla.

Vaihtakaa itse alaa, jos noin koville ottaa :-)

Vierailija
11/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää nykyisin anna opettajille mitään. En raski pistää montaa euroa ja Tiimarisn lahjasta ei kukaan ilahdu. Jos ostaa kalliimpaa, käy juuri näin.

Vierailija
12/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämättömyys on NIIIN yleistä

Vierailija
13/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin ärsyttää kun minusta se oli aika kallis lahja.

Että älä ihmeessä sitä sure, ja eiköhän se ole parempi saada kipposet käyttöön kuin kaapin pohjalle.

Vierailija
14/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta noita tuli ihan kivasti, jotta voi laittaa kesällä kiertoon ja antaa kaikille synttäri/nimppari jne. sankareille.

Säästää, kun ei tartte itte ostaa. Joten kiitti Iitaloista , Marimekoista ja Pentikeistä. Niitä on saaneet ystävät ja sukulaiset jo kauan, kun en itse näistä merkeistä perusta.

Vierailija
15/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin sen just kiertooon niinkuin edellinenkin. Mutta en kyllä soittaisi jollekin lapsen vanhemmalle vaihtaakseni lahjaa.

Vierailija
16/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle kelpaa vain mariininsininen!

Vierailija
17/17 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeästi joku mieleltään häiriintynyt ihminen, jolla on jotain hampaankolossa opettajia vastaan

Joka päivä ilmestyy useita ihan pimeitä ja keksittyjä aloituksia opettajista ja joissa joka tavalla yritetään opettajia haukkua.

Älkää vastatko näihin aloituksiin enää, niin josko se pipipää lopettas...

Ap: hakeudu pikaisesti hoitoon, jos et jo ole siellä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi