Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

elokuisia odottajia Kokkolan seudulta?

Vierailija
02.06.2009 |

täällä elokuinen odottaja rv 29+0. Ei enää pitkä aika la:n. Kuinka teillä muilla mennyt odotus tähän asti? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika olisi ultran mukaan 24.8. Neljättä odotan. Ihan hyvin sujunut raskaus tähän asti. Nyt alkanut supistella jos ei lepää tarpeeksi. Onkohan meidän lisäksi muita kokkolasta tai lähiseudulta olevia odottajia ? :)

amaria 29+0

Vierailija
2/6 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei! Kiva kun joku vastasi.:) Eipä taida muita olla.:) Minäkään en yleensä palstoille kirjoittele, mutta pitää kokeilla kerran. Mulla menossa nyt viikko 30+0 ja toista odotan. Tosiaan enää kymmenen viikkoa la:n, nyt alkaa jo vähän jännittää. Esikoinen syntyi viikolla 39. Mulla myös supistuksia vaihtelevasti ja välillä on oikein vihlaissutkin alhaalta, en tiedä mitä ne vihlaisut sitten ovat. Ei mielestäni mitään liitoskipuja, niitä nyt ei vähään aikaan ole ollut. Torstaina olisi toinen lääkäriaika, sittenhän sen näkee mikä on tilanne. Ihan mielenkiinnolla odotan. Sellaista tällä kertaa!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä viikot aikalailla samoissa luvuissa :) Esikoista odottaessani tuli enempi kirjoiteltua tänne vauvalehden palstalle. Nyt kyllä yritän silloin tällöin käydä lukemassa muiden kuulumisia. Tule sinäkin tuonne elokuisiin leijonanpentuihin !! Siellä muitakin elokuussa lapsensa saavia äitejä :) Siellä ei taida olla muita kokkolalaisia kun minä. Innolla odotan tulevaa synnytystä, vaikka se kuitenkin jännittää. Kohtahan se on edessä. Aikaisemmat lapset syntyneet n. viikkoa ennen laskettua aikaa. Ensimmäinen sektiolla perätilan takia, toinen synnytys käynnistettiin vähäisen lapsiveden vuoksi ja kolmas synnytys lähti itsestään etenemään ja meni oikein hyvin :)

Amaria 29+2

Vierailija
4/6 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans lääkäriaika torstaina. Käydäänköhän samassa neuvolassa?? Mulle tuo on vaan ylimääräinen lääkärikäynti noiden supistusten ja kipuilujen takia. haluan saada mielenrauhan ennen juhannusta, että uskaltaa ehkä lähteä reissuunkin.

amaria taas

Vierailija
5/6 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en asu ihan kokkolassa, joten ei varmaan eksytä samaan neuvolaan.;-) täytyypä pistäytyä leijonanpennuissa.:-)

Vierailija
6/6 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt viikolla 31+0 ja Kälviältä.