Inhoatko lehtien puhelinmyyntiä?
Montako lehteä teille tulee? Miten/mistä olet tilannut ne?
Mulle soitti eilen tosi sinnikäs puhelinmyyjä, joka ei kuunnellut yhtään. En tilannut nytkään mitään. Yhden kerran olen tilannut puhelinmyyjältä lehden – Vauva-lehden (!), kun olin jo päättänyt tilata ja soitti sopivasti.
Aloin miettiä, kuinka moni tilaa puhelimitse lehtiä. Kai se puhelinmyynti kannattaa, kun sitä kerran tehdään.
Kommentit (33)
kun olin jo muutenkin päättänyt tilata.
Se ärsyttää ihan hirmuisesti kun samaa lehteä (erit. Kodin Kuvalehti ja Me Naiset) tyrkytetään vähän väliä, pahimmillaan viikon välein soitetaan.
pitäisi olla sallittua ja hyvien tapojen mukaista lyödä luuri korvaan. Ihan turhaa on mulle mitään selittää kun en kuitenkaan tilaa.
Eniten vituttaa nämä saat ilmaiseksi 7 kk lehdet -solkotukset jotka osoittautuvat lopulta ei-ilmaiseksi, vaikka olen erikseen kysynyt että eihän mun nyt oikeasti tarvi MAKSAA MITÄÄN. Juu ei tarvi ihan ilmaiseksi saat ja minkä lehden otat. Sitten kulutetaan 5 minuuttia lehtien esittelyyn, valitsen lehden ja SITTEN alkaa puhe että kuule Mirkku kuten tiedät 7 kuukautta ei ole mikään laskutuskausi joten. Siinä vaiheessa löin luurin korvaan saman tien.
Mua ärsyttää ne jotka aloittaa jollain "olette voittaneet ilmaiset lehdet vuodeksi" ( jos tilaatte kahdeksi). "Olette tämän kustannusyhtiön hyvissä kirjoissa, joten saatte tämän lehden siihen ja siihen hintaa ( paree olla, kun olen siellä töissä;.))
puhelinmyynti kannattaa. :D En oo varmaan yhtäkään lehteä tilannut muulta kun puhelinmyyjältä, ja lehtiä tulee 9-10.
Mulla on ollut kohta 8 vuotta esto.
Puhelinmyyjältä olen aikoinani tilannut Sport-lehden 6 kk:ksi. Muutoin meidän lehdet tilataan netistä jos jossain ollaan huomattu hyvä puolen vuoden tarjous. Ainoa kestotilattu lehti mikä meille tulee on Aku Ankka :D Historia-lehti on mun mielestä hyvä, joten siitä saattaa tulla toinen kestotilattu lehti.
Enkä juuri tilaa. Joskus jopa jaksan kuunnella tarjouksen jos on hyvä lehti, mutta usein sanon heti etten tilaa mitään. Inttäjät ärsyttää eniten, silloin kyllä lyön luurin korvaan. Muuten lopetan kohteliaasti. Pari kertaa olen tainnut tilata ja täytyy myötää että molemmilla kerroilla soittaja on ollut lupsakka mies! ;o)
kun käytetään etunimeä, vaikkei todellakaan olla mitään tuttuja.
Riittääköhän se kannattamaan?
Mitä kautta muut tilaa lehdet?
Mä oon tilannu lehdessä olleiden mainosten pohjalta suoraan kustantajalta.
t. ap
Koska olen konsernissa töissä, tilaan tiettyjä talon lehtiä henkilökunta hintaan.
en sentään inhoa, mutta soittavat aina sopimattomaan aikaan. Kohteliaasti sanon aina että en osta puhelinmyynnistä mitään, joillekin se menee heti perille, joillakin puhe jatkuu ja jatkuu... Luuleeko niiden myyjien pomot oikeasti että väkisin saavat myytyä niitä lehtiä, jos selvästi sanoo ettei osta puhelinmyynnistä koskaan mitään???
Mutta nykyään se lehden myynti on sitä, että tarjotaan muka joku hyvän asiakkaan etu ja kun siihen on jo sitoutunut, muistetaan yhtä-äkkiä mainita "käsittelykulut" 50 euroa... Mäkin aina nykyään kysyn, että oletko sä myymässä jotain, jos olet, mua ei kiinnosta. Ei ei en ole myymässä, galluppia vaan tässä teen... ja sitten alkaa myyntipuhe. Näiltä en periaatteessa tilaisi ikinä mitään, sen verran paskan maku jää suuhun.
En kysynyt, inhoatteko puhelinMYYJIÄ vaan sitä puhelimitse myymistä.
Mä vaan ihan oikeasti mietin, OSTAAKO kukaan.