Miksi tänne kerääntynyt niin tyhmää porukkaa?
Kommentit (9)
mutta jotkut haluu vaan pilata toisten päivän ja syytä tähän en tiedä...
Äideillä ja varsinkaan pienten lasten äideillä ei hirveästi järkeä ole, joten annettakoon se anteeksi :)
ja altistaa lyhytnäköisyyteen ja suvaitsemattomuuteen.
alkanut joten se varmaan tuo tänne pikku-Urpoja. Sitten on tämä tavan kotiäitiporukka joilla ei ole parempaa tekemistä kuin kirjoittaa tyhmiä kommentteja.
Iso ristiriita tulee jo siitä, jos joku on kovin tosikko ei ymmärrä pilantekoa. Itse kullekin tekis hyvää ymmärtää mokan jälkeen, että kaikille osapuolille helpompaa olisi nauraa päälle ja todeta, että okei, metsään mei tällä kertaa. Mutta suomalaiseen mentaliteettiin kuuluu itsepäinen jankkaus. Linkoaminen on ääntä, linkoaminen on ääntä! (viittaan tällä erääseen ketjuun tällä sivulla)
...ihan kirjaimellisesti :D
Iso ristiriita tulee jo siitä, jos joku on kovin tosikko ei ymmärrä pilantekoa. Itse kullekin tekis hyvää ymmärtää mokan jälkeen, että kaikille osapuolille helpompaa olisi nauraa päälle ja todeta, että okei, metsään mei tällä kertaa. Mutta suomalaiseen mentaliteettiin kuuluu itsepäinen jankkaus. Linkoaminen on ääntä, linkoaminen on ääntä! (viittaan tällä erääseen ketjuun tällä sivulla)
ja neljän seinän sisällä oleminen sumentaa yhden jos toisenkin naisen pään:D