Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Sytyttääkö tummat tuliset vai blondit naiset enemmän?

Vierailija
04.06.2015 |

Ihan mielenkiinnosta kysyn

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:53"]

Minä olen brunette ja aina on miehet tykänneet. Mutta nyt mulla on kaksi totaalisen blondia tytärtä, kauniita ovat. En usko että miehille on oikeesti väliä minkä väriset hiukset on. Tai no joo, kyllähän aika suuressa osassa maailmaa suomalaisia blondeja (jos vielä yhtään ovat kauniita), pidetään suorastaan ylimaallisina olentoina.

No miksei olisi väliä? Kyllä mä naisena ainakin viehätyn tiety tyyppisistä miehistä. Olen tumma ja tykkään vaaleammista miehistä. Koskaan en ole tykännyt ruskeasilmäisistä (minulla on ruskeat silmät) vaan sinisilmäisistä. Ja mitä sinun ylimaallisen kauniit tyttäret tähän kuului?

[/quote]

Vierailija
22/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä suomessa varmaan eksoottisemman näköset mimmit on kuumaa kamaa kun taas sitten jossain Etelä-Amerikassa kuolattais vaaleaverikköjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:01"]Täällä suomessa varmaan eksoottisemman näköset mimmit on kuumaa kamaa kun taas sitten jossain Etelä-Amerikassa kuolattais vaaleaverikköjä
[/quote]
No av:lla on kyllä sanottu ettei kukaan halua tummaa eksoottista naista muuta kuin silloin jos ei suomalaista persublondia saa.

Vierailija
24/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:01"]Täällä suomessa varmaan eksoottisemman näköset mimmit on kuumaa kamaa kun taas sitten jossain Etelä-Amerikassa kuolattais vaaleaverikköjä [/quote] No av:lla on kyllä sanottu ettei kukaan halua tummaa eksoottista naista muuta kuin silloin jos ei suomalaista persublondia saa.

[/quote]

Höpö höpö. Mua ärsyttää että eksoottisen näköinen ja todella nätti ystäväni (ranskalais-suomalainen), jolla on ruskeat silmät ja ruskeet pitkät hiukset saa todella viipyileviä katseita,. Itse olen valju blondi eikä minua katsota niin paljon...

Vierailija
25/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:25"]

Ei mitään väliä. Kokonaisulkonäkö ratkaisee. Toisaalta tummatukkaiset suuremmalla todennäköisyydellä ovat niitä tuuheaviiksisiä välimerellisiä pirkkoja.

[/quote]Suurinpiirtein samaa mieltä. Välimerelliset naiset näyttävät kiinnostavilta pitkän matkan päästä ja ovat eksoottisia vähän aikaa, mutta läheltä katsottuna eivät hirveän hehkeitä eivätkä oikein moraalisesti yhteensopivia suomalaisen miehen kanssa. Maailman laadukkaimmat ihmiset asuvat Pohjois-Euroopassa, Yhdysvalloissa ja valikoiden Keski-Euroopassa. Vähemmän laadukkaiden kansojen miesten piirteet vetoavat jossain määrin enemmän naisiin, mutta miehiin niillä ei ole mitään pitkäaikaista vaikutusta. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
26/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:25"]

Ei mitään väliä. Kokonaisulkonäkö ratkaisee. Toisaalta tummatukkaiset suuremmalla todennäköisyydellä ovat niitä tuuheaviiksisiä välimerellisiä pirkkoja.

[/quote]Suurinpiirtein samaa mieltä. Välimerelliset naiset näyttävät kiinnostavilta pitkän matkan päästä ja ovat eksoottisia vähän aikaa, mutta läheltä katsottuna eivät hirveän hehkeitä eivätkä oikein moraalisesti yhteensopivia suomalaisen miehen kanssa. Maailman laadukkaimmat ihmiset asuvat Pohjois-Euroopassa, Yhdysvalloissa ja valikoiden Keski-Euroopassa. Vähemmän laadukkaiden kansojen miesten piirteet vetoavat jossain määrin enemmän naisiin, mutta miehiin niillä ei ole mitään pitkäaikaista vaikutusta. 

-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Vittu mitä paskaa.

Vierailija
27/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:17"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

No sulla nyt ei ole minkään valtakunnan empiiristä tutkimustietoa minkään värisistä naisista. Lähin naistuttavuus sulla on marsusi, jos se sattuu olemaan naaras. Jotta olehan vaiti. 

Vierailija
28/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tumma mutta joskus myös vaalea   !  60/40   Tumma voittaa 

Vierailija
29/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Lohela...:D

Vierailija
30/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:17"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

No sulla nyt ei ole minkään valtakunnan empiiristä tutkimustietoa minkään värisistä naisista. Lähin naistuttavuus sulla on marsusi, jos se sattuu olemaan naaras. Jotta olehan vaiti. 
[/quote]
Mies 29+1 on itsekin varsin laadukas yksilö.

Vierailija
31/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma on vaan niin nannaa. Ihonvärikin saa olla tumma.

Vierailija
32/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vähemmän tulinen tumma sytyttää eniten. Isot tissit tosin pitää olla.

Vierailija
33/43 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondit, ei kusenkeltaiset "blondit".

Vierailija
34/43 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat naiset on kauniita ja herättää huomiota. Vaaleat pakaste kalkkunat palavat auringossa, ottavat teko rusketusta jne. En vitussa haluaisi olla vaalea . ja ihon värillä ei ole mitään väliä . miehet tykkää tummasta

Vierailija
35/43 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat on aina kuumempia.

Vierailija
36/43 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että nainen on ihana ihminen. Mutta jos nyt pakko on valita niin sanotaan blodit.

M29

Vierailija
37/43 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä yhtään johdatteleva kysymys, tumma itse kysyjä itse lienee?

usko nyt vain, blondit viehättää enemmän, glamour. tummat taviksia

Vierailija
38/43 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MarilynMonroe, tyylikäs, sensuelli,viaton,suloinen,naisellinen

Vierailija
39/43 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinänsä väliä mutta enemmän kallistun blondi + siniset silmät. tummista en yleisesti pidä seksuaalisesti

Vierailija
40/43 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MarilynMonroe, tyylikäs, sensuelli,viaton,suloinen,naisellinen

Ja oikeasti brunette.