Miehet! Sytyttääkö tummat tuliset vai blondit naiset enemmän?
Kommentit (43)
Täällä suomessa varmaan eksoottisemman näköset mimmit on kuumaa kamaa kun taas sitten jossain Etelä-Amerikassa kuolattais vaaleaverikköjä
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:01"]Täällä suomessa varmaan eksoottisemman näköset mimmit on kuumaa kamaa kun taas sitten jossain Etelä-Amerikassa kuolattais vaaleaverikköjä
[/quote]
No av:lla on kyllä sanottu ettei kukaan halua tummaa eksoottista naista muuta kuin silloin jos ei suomalaista persublondia saa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:01"]Täällä suomessa varmaan eksoottisemman näköset mimmit on kuumaa kamaa kun taas sitten jossain Etelä-Amerikassa kuolattais vaaleaverikköjä [/quote] No av:lla on kyllä sanottu ettei kukaan halua tummaa eksoottista naista muuta kuin silloin jos ei suomalaista persublondia saa.
[/quote]
Höpö höpö. Mua ärsyttää että eksoottisen näköinen ja todella nätti ystäväni (ranskalais-suomalainen), jolla on ruskeat silmät ja ruskeet pitkät hiukset saa todella viipyileviä katseita,. Itse olen valju blondi eikä minua katsota niin paljon...
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:25"]
Ei mitään väliä. Kokonaisulkonäkö ratkaisee. Toisaalta tummatukkaiset suuremmalla todennäköisyydellä ovat niitä tuuheaviiksisiä välimerellisiä pirkkoja.
[/quote]Suurinpiirtein samaa mieltä. Välimerelliset naiset näyttävät kiinnostavilta pitkän matkan päästä ja ovat eksoottisia vähän aikaa, mutta läheltä katsottuna eivät hirveän hehkeitä eivätkä oikein moraalisesti yhteensopivia suomalaisen miehen kanssa. Maailman laadukkaimmat ihmiset asuvat Pohjois-Euroopassa, Yhdysvalloissa ja valikoiden Keski-Euroopassa. Vähemmän laadukkaiden kansojen miesten piirteet vetoavat jossain määrin enemmän naisiin, mutta miehiin niillä ei ole mitään pitkäaikaista vaikutusta.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:25"]
Ei mitään väliä. Kokonaisulkonäkö ratkaisee. Toisaalta tummatukkaiset suuremmalla todennäköisyydellä ovat niitä tuuheaviiksisiä välimerellisiä pirkkoja.
[/quote]Suurinpiirtein samaa mieltä. Välimerelliset naiset näyttävät kiinnostavilta pitkän matkan päästä ja ovat eksoottisia vähän aikaa, mutta läheltä katsottuna eivät hirveän hehkeitä eivätkä oikein moraalisesti yhteensopivia suomalaisen miehen kanssa. Maailman laadukkaimmat ihmiset asuvat Pohjois-Euroopassa, Yhdysvalloissa ja valikoiden Keski-Euroopassa. Vähemmän laadukkaiden kansojen miesten piirteet vetoavat jossain määrin enemmän naisiin, mutta miehiin niillä ei ole mitään pitkäaikaista vaikutusta.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Vittu mitä paskaa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:17"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
No sulla nyt ei ole minkään valtakunnan empiiristä tutkimustietoa minkään värisistä naisista. Lähin naistuttavuus sulla on marsusi, jos se sattuu olemaan naaras. Jotta olehan vaiti.
Yleensä tumma mutta joskus myös vaalea ! 60/40 Tumma voittaa
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:17"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
No sulla nyt ei ole minkään valtakunnan empiiristä tutkimustietoa minkään värisistä naisista. Lähin naistuttavuus sulla on marsusi, jos se sattuu olemaan naaras. Jotta olehan vaiti.
[/quote]
Mies 29+1 on itsekin varsin laadukas yksilö.
Tumma on vaan niin nannaa. Ihonvärikin saa olla tumma.
Vähän vähemmän tulinen tumma sytyttää eniten. Isot tissit tosin pitää olla.
Blondit, ei kusenkeltaiset "blondit".
Ruskeat naiset on kauniita ja herättää huomiota. Vaaleat pakaste kalkkunat palavat auringossa, ottavat teko rusketusta jne. En vitussa haluaisi olla vaalea . ja ihon värillä ei ole mitään väliä . miehet tykkää tummasta
Tärkeintä on, että nainen on ihana ihminen. Mutta jos nyt pakko on valita niin sanotaan blodit.
M29
eipä yhtään johdatteleva kysymys, tumma itse kysyjä itse lienee?
usko nyt vain, blondit viehättää enemmän, glamour. tummat taviksia
MarilynMonroe, tyylikäs, sensuelli,viaton,suloinen,naisellinen
ei sinänsä väliä mutta enemmän kallistun blondi + siniset silmät. tummista en yleisesti pidä seksuaalisesti
Vierailija kirjoitti:
MarilynMonroe, tyylikäs, sensuelli,viaton,suloinen,naisellinen
Ja oikeasti brunette.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:53"]
Minä olen brunette ja aina on miehet tykänneet. Mutta nyt mulla on kaksi totaalisen blondia tytärtä, kauniita ovat. En usko että miehille on oikeesti väliä minkä väriset hiukset on. Tai no joo, kyllähän aika suuressa osassa maailmaa suomalaisia blondeja (jos vielä yhtään ovat kauniita), pidetään suorastaan ylimaallisina olentoina.
No miksei olisi väliä? Kyllä mä naisena ainakin viehätyn tiety tyyppisistä miehistä. Olen tumma ja tykkään vaaleammista miehistä. Koskaan en ole tykännyt ruskeasilmäisistä (minulla on ruskeat silmät) vaan sinisilmäisistä. Ja mitä sinun ylimaallisen kauniit tyttäret tähän kuului?
[/quote]