Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ikkunoiden pesu teidän mielestä tärkeää?

Vierailija
01.06.2009 |

Minulta jää aina väliin. Minulle tulee ikkunoita jatkuvasti pesevistä mieleen, ettei noillakaan kovin monipuolinen elämä ole.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää.

Vierailija
2/11 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan mitenkän elintärkeää ole, mutta meillä kyllä pestään kerran tai kaksi vuodessa. Itseäni ainakin häiritsee jos on likaiset ja lähmätyt ikkunat, ja siitepölyajan aikana ja jälkeen tuntuu että katsoisi jatkuvasti jonkun sumupilven läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ainakin kerran vuodessa. 

Vierailija
4/11 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Ei se nyt millään prioriteettilistalla ykkösenä ole, kuuluu siihen osaan kotitöitä jotka teen kun ei muutakaan ole ja on aikaa. Kerran vuoteen pestään kyllä.

Vierailija
5/11 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina unohtuu. Ollaan tässä asuttu melkein 5 vuotta ja osa ikkunoista on pesty kerran, muutama ikkuna ehkä kolme kertaa. Makkareiden ikkunoihin en ole ikinä ikkunanpesubuumeissani päässyt, tosin toisesta makkarista on ikkunan lasi vaihdettu myös kerran.

Kyllä mä joka vuosi yritän kaikki pestä mutta jos pääsenkin alkuun niin aina tulee kaikkea muuta tähdellisempää ja jää ikkunoita pesemättä. Asutaan vähän ylempänä ja ikkunat eivät ole niin paskaiset että sitä huomaisi edes sisältä päin. Toki puhtaat ikkunat on kirkkaat ja kivat, mutta eipä se ero ole ollut huima edes niissä mitkä ekaa kertaa viime kesänä pesin. Ainoastaan parvekelasit on sellaiset jotka olen nyt joka vuosi pessyt koska ne jostain syystä likaantuu herkemmin.

Ikkunoita tärkeämmäksi koen sen missä kunnossa kämppä on sisältä.

Vierailija
6/11 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikkunoista niin eipä niitä sitten pestä.

Itse haluan nähdä ikkunasta ulos ja saada kärpäsen raadot ikkunoiden välistä pois.

Pesen ikkunat vähintään 2 kertaa kesässä.

Vierailija
7/11 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juuri harrasta moista. Nakitan homman jollekin muulle jos pakko on ne saada pestyksi.

Vierailija
8/11 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.

Vierailija
9/11 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero pesun jälkeen likaisiin verrattuna on niin valtava.

Kesän värit näkyy kirkkaina sisälle ja niin kuin lasia ei olisi ollenkaan.

1-2 kertaa vuodessa pesen ikkunat. Pestiin viikko sitten ja myös lapset osallistui projektiin pesten omien huoneidensa ikkunat.

Ikkunanpesu vie niin pienen ajan että elämään mahtuu muutakin.

Kotiin tulee raikas tuoksu kun vaihdetaan verhot, pestään karmit ja puitteet sekä ikkunat.

Minua ei haittaa ne jotka viihtyy paskaisessa tunkkaisessa kodissa se on heidän oma valintansa.

Vierailija
10/11 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne niinkuin talon silmät vai?

.

Vierailija
11/11 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kolme pientä lasta ja ikkunoiden alareunat täynnä erikokoisia kädenjälkiä, niin parin viikon välein siivotessa tulee pyyhkäistyä tahrojen kohdalta sisäpintaa lasinpesuaineella.

Jos jollakulla on niin likaiset ikkunat, ettei ulos näe kuin sumeaa, niin kyllä pyörittelen silmiäni. Satunnaiset tahrat eivät haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi