Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos alistusseksi menee liian pitkälle?

Vierailija
31.05.2009 |

Harrastan miesystäväni kanssa sitä. Hän on ensimmäinen, jonka kanssa harrastan tällaista seksiä. Olen siis aika kokematon. Meillä ei ole turvasanoja koska sanon suoraan jos en jotain halua. Mies on kysynyt mm. haluanko olla mieslauman huorana. Se pelotti mua todella.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistusseksi on aika mutkikasta. Toisen pitäisi osata lukea ajatuksia. Muutaman kerran sain selvästi kovempaa kuritusta kuin olin halunnut. Loppujen lopuksi siinä eniten pelotti oma reaktio miten täydellisesti sitä silloin alistui. Tavallaan siis tykkäsin ja tavallaan en.

Vierailija
2/10 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minun ensimmäinen alistaja on nykyinen miesystäväni ja hän kyllä lopettaa juuri silloin kun sanoin ai, sattuu...

Nautin todella paljon että mies vie ja mä vikisen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin on järkyttänyt oma reaktioni, siis että alistun aidostikin.

-ap

Vierailija
4/10 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että mies kysyy sen sijaan että toisi mieslauman yllättäen käyttämään sinua.

Sano suoraan jos et halua. Turvasanassa tai turvaeleessä voisi olla ideaa.

Itse sanon usein että "Ei-ei-eii, älä lopeta--iihanaa, älä vaan lopeta"

Vierailija
5/10 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ikinä antaisi kenenkään alistaa itseäni, en tajua kuinka siitä voi kukaan nauttia? Mutta joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön...

Vierailija
6/10 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa toivon että mies ehdottaisi tuollaista mutta ei mitään toivoa siitä.

Vierailija
7/10 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ikinä antaisi kenenkään alistaa itseäni, en tajua kuinka siitä voi kukaan nauttia? Mutta joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön...

Ehkä, no kuitenkin olen haaveillut alistumisesta ja muutenkin olen sängyssä aktiivinen mutta haluan että mies on se joka määrää. Meillä seksistä puhuttiin jo ennen vakavaa seurustelua ja mies kuuli minun haaveeni ja toteuttaa niitä.

Minusta seksimme on nautittavaa, saan orgasmeja toisensa perään, koska mies ei anna minun lopettaa.

Toki alistusseksi ei sovi kaikille, mutta joillekin se sopii... ja se on nautittavaa, kun sinut on sidottu kiinni ja sinulle aiheutetaan hiukan kipua ja sitten tajunnan räjäyttäviä orgasmeja toisensa perään.

Vierailija
8/10 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja Lopeta eivät ole hyviä, koska niitä tulee sanottua silloinkin kun oikeastaan haluaakin sitten vielä... Joku IHAN muu sana, joka ei mitenkään liity seksiin on hyvä. Silloin tiedät, että mikään ei voi mennä pitemmälle kuin mitä itse haluat ja voit nauttia leikistä enemmän.

Pitää muistaa, että seksin, myös alistusseksin täytyy olla molemmille mieluista eikä MIHINKÄÄN sellaiseen pidä suostua vain miehen mieliksi!

Vierailija
9/10 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä ottaa jokin sana joka ei liity millään tavalla seksiin.

Esim. Ananas, Aurinko, Mänty yms...

Vierailija
10/10 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

M53

Meillä vaimo pitää kevyestä "pakottamisesta".

Minä en voisi kuvitellakaan että "pakottaisin" tai "alistaisin" vaimoani ilman turvasanaa.

Pelkäisin että että voisin vahingossa ylittää rajan ja aiheuttaisin meille MOLEMMILLE kenties lopullista vastenmielisyyttä seksiä kohtaan, pelkkä ajatus saa minut pois tolaltaan. Siis yhteisesti sovitut säännot ja turvasana on aina EHDOTON.

Seksi on kivaa ihan tavallisena ja kyllä pieni alistaminenkin voi kuulua siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi