Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistuksesta ja peloista kärsiviä?

Vierailija
31.05.2009 |

Olen ollut mielestäni jo muutamia vuosia välillä alakuloinen ja kärsinyt sosiaalisesta pelosta joka helpottaa propralilla hiukan.

Nyt vuoden sisään alkanut tulemaan järjettömiä pelkoja - saatan reagoida johonkin pieneen tapahtumaan kovin voimakkaasti ja iskee kamala pelko päälle. Haittaa jo itseänikin tämmöinen pelokkuus ja on aika ajoin tosi paha olla, pelkään että itselleni tai lapsille tapahtuu jotain. Miehellekään tästä ei voi puhua kun hän ei ymmärrä..

Mitähän kautta kannattaisi lähteä hakemaan apua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ylihuolehtija jonka energia kuluu kaiken pelkäämiseen.pelkään että läheisille tapahtuu jotain kamalaa, sairauksia jne jne. Olen ärtyisä, ahdistunut ja alavireinen.Mietin samaa kuinka hakea apua. T. pelkuri joka pelkää kaikkea

Vierailija
2/3 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen itsessäni nyt alkanut huomata alakuloisuutta ja apeaa oloa. Menee vähän ailahtelevasti nämä mielialat. Olen luonteeltani huolehtiva(ehkä liikaakin) ja murehdin/mietin asioita. Asiat vain pyörivät päässäni ja mietin ja vatvon. Vatsaan tulee usein "möykky" kun jotakin huolenaihetta on ja sitä mietin. Tää piirre itsessäni ärsyttää, mutta en voi itselleni enkä ajatuksilleni mitään. Eikä oikein ole ketään kenelle voisin jutella. Mies ei ymmärrä minua ja tätä asioiden miettimistä. En tiedä mikä tähän auttaisi... Itse kyllä luokittelen tämän olon jonkinlaiseksi ahdistukseksi. Mulla ei yleensä ole pelkoja, joskus kylläkin pelkään omaa kuolemaani, mutta tää ahdistunut ja "möykkyinen" olo on ihan kauheaa. Voimia teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös masennusta. Ja siis ahdistuneisuushäiriö. Juuri tuollaiset pelot kuuluvat siihen. Vatvon paljon asioita, sellaisia mitä terve ihminen ei huolehdi lainkaan. Kuoleman ja onnettomuuksien pelko on kova. Kannattaa hakeutua lääkärin vastaanotolle. Sieltä pitäisi apua saada.