Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettomuudesta: Joka viides suomalainen jää ilman lapsia

Vierailija
31.05.2009 |

Suomessa on selvästi enemmän lapsettomia kuin muissa Pohjoismaissa, kertoo Väli-Suomen sanomalehtien Sunnuntaisuomalainen. Tilastokeskuksen lehdelle tekemän selvityksen mukaan suomalaisista 55-vuotiaista 19 prosenttia on lapsettomia.

Hesarissa uutinen 24.5.

Näille jonka mukaan lapsettomuutta ei ole näin paljon

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista ihmisistä varmasti aika iso osa on vapaaehtoisesti lapsettomia, ei kaikki edes halua lapsia.

Vierailija
2/5 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko suomalaiset niin erilaisia kuin muut pohjismaalaiset, joissa lapsettomia on noin joka kymmenes?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitti jo teini-iässä ettei koskaan hanki lapsia. Koska ei tahdo. Nyt on 35 eikä tahdo vieläkään. Ei kaikki halua lapsia, todellakaan. Itsekin olen usein miettinyt olisiko parempi jos en olisi niitä hankkinut...

Vierailija
4/5 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävissä on monta , jolle lapsettomuus oli tahatonta. € on adoptoinut, yksi ottanut koiran ja matkustellut ja monia tuttuja, joiden kohdalle ei vain osunut ajoissa sitä oikeaa miestä. Tia nista , sen puoleen... On minulla myös ystäviä, jotka ovat vapaaehtoisesti lapsettomia, mutta todella niitä ei niin kovin monta ole ( jos lasketaan homot pois tästä)

Vierailija
5/5 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluaikaisesta kaveriporukasta mulla ja toisella kaverilla on lapsia.Kaksi ei edes halua ja kolmas vielä "elää nuoruuttaan" (ollaan nyt 33v.) tyyliin "ehkä sit yksi muksu kun ikää alkaa olla 45v."

Meillä on työn alla kolmas mukula,että lisäännytään kavereiden puolesta :)