Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehesi ja

Vierailija
30.05.2009 |

Haluaisitko kuulla, jos miehesi on ennen teidän parisuhdetta käynyt maksullisissa naisissa? Jos kuulisit niin miten suhtautuisit?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää miksi on semmoiseen päätynyt ja onko kaikki testit tehty sen jälkeen. En jättäisi miestä sen takia, mutta tuntuisi hieman oudolta.

Vierailija
2/5 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aika mustasukkaista sorttia. Minulle kävikin niin, että tapsin miehen, joka oli puolestaan itse ollut jonkinlainen rattopoika nuorena- taidot oli sitä luokkaa myös ;O mutta en voinut ottaa häntä sen tiedon jälkeen vakavasti, koska olen liian omistushaluinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen väliä mitä on tehnyt ennen minua, se vaikuttaa mitä tekee nyt. (jättäisin pettämisestä).

Haluaisin kuitenkin tietää tuommoisen asian ja sen että onko taudit testattu ja milloin. Mutta ei se olisi mitenkään ongelma kunhan moinen olisi loppunut. Minä en ota sisälleni mitään mitä uitetaan huorassa...

Vierailija
4/5 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen sitä asiaa siltä tivannut eli halusin tietää. En tykkäis jos olis käynyt, musta se kertoo jotain miehen asenteesta naista kohtaan yleensä.

Vierailija
5/5 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot alla että tiedät ettei ole käynyt ja että olet asiaa häneltä tivannut. Luuletko tosiaankin, että miehesi olisi asiaa sinulle kertonut, jos hän edes hiukankaan aavistaa tai tietää suhtautumisesi? Ei tietenkään. Ja turha on sanoa, että "osaat lukea miehen kasvoista-ilmeistä-ruumiinkielestä", ettei mies valehtele. Hah.

ja olen sitä asiaa siltä tivannut eli halusin tietää. En tykkäis jos olis käynyt, musta se kertoo jotain miehen asenteesta naista kohtaan yleensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi