Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele vaunuja yli 5kk ikäiselle??

Vierailija
30.05.2009 |

Ja pitäisi kulkea myös lumisessa maassa..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gessleinia suosittelen

Vierailija
2/10 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli talvikaudeksi (ja pitemmille kävelylenkeille) perus Emmaljungan Scooterit/Brion Racet (ovh 250e luokkaa) ja kesäksi matkaratastyyliset rattaat jotka saa makuuasentoon esim. Graco Spree/Emma BMX (ovh 120-160e).

Näin saisin paremmat molemmista maailmoista...keveät helposti liikuteltavat rattaat kesäksi ja sisätiloihin ja hyvin lumessa liikkuvat rattaat talvelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevät lumessa ja sohjossa ja kesäisin liikkuvat kuin unelma kääntyvien etupyörien avulla. Olen ollut 100% tyytyväinen!

Vierailija
4/10 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin yleisnimityksenä vaunuja :)

Meillä ei ole säilytystiloja kuin yksille...

Ap

Vierailija
5/10 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlella hintaluokkaa ja saako suomesta?

ap

Vierailija
6/10 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa rattaista vähän lisää (löysin kyllä googlaamalla hyvät sivut myös). Eli oikeastiko menevät sohjossakin hyvin? Onko sinulla tietoa leveydestä? Minulla on nyt Emmaljungan Nitro Cityt jotka ovat sinäänsä tosi kivat mutta sohjossa toivottoman kurjat ja tavarakori on tosi huonosti käytettävä.

Tosin jos nyt vaihtaisin taas rattaita niin mies taitaisi saada hermoromahduksen (vaihdoin alkukeväästä Emmaljungan yhdistelmistä näihin nykyisiin).

Vierailija
7/10 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin yleisnimityksenä vaunuja :) Meillä ei ole säilytystiloja kuin yksille... Ap

Näyttäisi olevan 479e

http://www.baobabbaby.com/v4/index.php?sivu=tuotteet&haku=concord

Vierailija
8/10 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, menevät sohjossa tosi hyvin. Ei ole tullut tilannetta, jossa en olisi päässyt eteenpäin. Toki, joskus on vähän ollut hankalampaa, jos lumi on ollut extramärkää mutta silloinkin olen sujuvasti ohitellut muita äitejä, jotka ovat hikisinä työntäneet rattaitaan.

Mitähän ne olis leveät... mulla ei oo nyt kyllä mittanauhaa tässä... oiskohan joku 50 senttiä? Mulla ei ole tullut leveyden puolesta mitään ongelmaa mahtua ovista sisään tai ulos ja kooltaan ne on tosi ihanat, kun siihen sopii vielä 3,5-vuotiaskin päikkäreille tarvittaessa :) Selkänojasta tykkään kans, kun se on portaattomasti säädettävissä.

Vierailija
9/10 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en oppinut tätä kaikkea näistä ihanista rattaista sinulta jo talvella. Miten ihmeessä saan miehen käsittämään että tarvitsemme taas uudet rattaat...

Vierailija
10/10 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan vanhat voi myydä!

Ja nyt nukkumaan, yötä!! :D