Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmä serkku lähdössä JKL-Vantaa,neuvonko oikein reitin???

Vierailija
30.05.2009 |

Siis tää tyyppi tarvii "blondinohjeet" ja ei kelvannut kun mä neuvoin et ajaa E75 kylttejä noudattaen niin kauan et tulee vastaan KehäIII/Tikkurila ja siitä seuraa et tulee vastaan kyltti Hakunila (menossa siis Hakunilaan).

Eiks se muka mee noin,meneehän?? Hän tarvis yksityiskohtaisemmat ohjeet kuulema mut mun mielestä noin se menee ja toi on helppoa ja EN asu itse edes PK-seudulla..?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja Jkylästä moottoritietä Vaajakoskelle, JariPekan (olikos se sen huoltiksen nimi?) liikenneympyrästä heti ensimmäisestä ulos, aja Hartolan ohi, kunnes tulet moottoritien risteykseen, jossa lukee Heinola/Lahti. Aja ko. moottoritietä kunnes tulet Kehä III risteykseen, jossa käännyt itään. Aja Kehää kunnes tulet risteykseen, jossa lukee Hakunila...

Ja lisäksi voi tietysti mainita eri pätkiin kuluvat n.ajat.

Vierailija
2/9 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et saisko täältä ne paremmat ja tarkemmat ohjeet kun en siis todellakaan osaa :D tuon parempia ohjeita ja nuokin on mun mielestä ne "helpot ohjeet",perille pääsee varmasti,mut kun ei kelpaa mun serkulle,pitäis olla "tarkemmat ohjeet".

Yritin tulostaa Eniron karttapalvelusta mut ei sitä pystynyt tulostaan sitä tekstiä,pöh..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä pääkaup.seutu on yhtä nopeatempoista liikennettä, liittymiä toisensa perään. Täällä on äkkinäisen vaieka kulkea.

Pitää sanoa, mitä edellisessä liittymässä lukee, ja mitä siinä omassa liittymässä lukee, pelkkä Kehä III itään ei riitä, mitä muuta lukee. Hiukan pitää kertoa miltä ne liittymät ja risteykset näyttää, rakennuksia yms. myös,

Vierailija
4/9 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kulje suuntaan kaakko väylää Gummeruksenkatu suuntaan Frihetsgatan 0,3 km

2. Käänny vasemmalle kohdassa Reitti 6018/Hannikaisenkatu

Jatka väylää Reitti 6018 1,2 km

3. Loivasti vasemmalle kohdassa Reitti 6018/Frihetsgatan (kyltit Kokkola/Vaajakoski/Oulu/E75/13/4/Seppälä) 13 m

4. Käänny oikealle kohdassa Reitti 6018 0,9 km

5. Jatka suuntaan E63/E75 5,3 km

6. Loivasti vasemmalle jatkaaksesi väylällä E63/E75 (kyltit Varkaus/Lahti/Kuopio/Mikkeli)

Jatka väylää E75

Kulje yhden liikenneympyrän kautta 116 km

7. Käänny liittymästä suuntaan Reitti 4/E75 63 m

8. Käänny liittymästä 26 väylälle Reitti 4/E75 suuntaan Heinola/Lahti 130 km

9. Käänny liittymästä 5 suuntaan Dickursby/Tikkurila 0,7 km

10. Siirry väylälle E18 0,2 km

11. Käänny liittymästä suuntaan Haxböle/Hakkila/Henriksdal/Heikinlaakso 0,3 km

12. Käänny oikealle kohdassa Vanha Porvoontie 0,3 km

13. Käänny oikealle kohdassa Jokiniementie

Kulje yhden liikenneympyrän kautta 1,5 km

14. Käänny oikealle kohdassa Galoppbrinken 19 m

15. Käänny vasemmalle 83 m

Vierailija
5/9 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiirellä voi maalata tekstiä, kopioida ja liittää vaikka notepadiin ja tulostaa sitten...

Vierailija
6/9 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- missä on kaakko??

- teiden numeroita ihan liikaa !!

- mikä REITTI ???

- missä vaiheessa ollaan vantaalla???

- minkä näköinen se liittymä on ?

- entä muut maisemat?

terveisin blondi

(osaa mennä tuon matkan, asun pk.seudun liepeillä, mutta tuosta ohjeesta putosin jo eka rivillä pois)

Vierailija
7/9 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä onnistu nuinkaan. On siis tehty&kokeiltu. Siitä kun ei tuu se "reittiopastus" vaikka miten tekis...

Ja 8,just samaa mietin :D Mun serkku ei tajunnut edes mitä tarkoittaa ajoväylä ;D joten tuo googlemapsin ohje taitais olla liian vaikee taas puolestaan....? :D

ap

Vierailija
8/9 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä ymmärrä tosta google mapsin ohjeesta hölkäsen pöläystä.

T. koko ikänsä pk-seudulla asunut

Vierailija
9/9 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin Jyväskylästä Lahti-opasteita seuraten. Lahdesta Helsinki-opasteita seuraten. Sitten tarkkailee, milloin ilmoitetaan kehäkolmosen tulevan ja niin edelleen. Tuollaisten blondien pitäisi hankkia navigaattori.