Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonteeltaan uteliaat ihmiset: nyt kertokaa mulle pari asiaa!!

Vierailija
30.05.2009 |

Minkälaisten ihmisten elämä teitä kiinnostaa ja miksi? Toivoisin syvällisempää pohdintaa!

Mua on alkanut ärsyttää utelias naapuri, joka kyttää kaikki tulemiseni ja menemiseni. Tunkee aina paikalla, kun meillä on vieraita ja "vaatii" esittelyt ja alkaa tenttaamaan vieraitakin. On kiinnostunut a) minne ollaan menossa b) mitä syötiin c) ketä meillä oli kylässä d) mitä olen ostanut. Kyse ei ole mistään mummosta, vaan tavallisesta työssäkäyvästä perheenäidistä, jolla luulisi olevan kädet täynnä omien asioiden kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta on vain mielenkiintoista tietää kaikesta kaikki ja sitten itsekseni päivitellä (= juoruilla) jos joku on mielestäni outoa (=erilaista kuin meillä :))... Joo, tiedän, minulla ei juurikaan ole elämää... :(

Vierailija
2/5 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vaikka kuulen, etteivät ole pks- seudulta kotoisin. Olen siis kiinnostunut kuulemaan heidän kulttuurista ja tavoista hyvin paljon. Haluaisin kuulla myös henkilöiden elämänhistorian, mutten koskaan uskalla tuppautua ja kysyä.

En kuitenkaan työnnä nokkaani ihan liki, mitä sinun naapurisi tekee. Tuo on mielestäni jo häirintää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naapureita julkkikset ja sairaudet

Vierailija
4/5 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua vain kiinnosta ihminen. On mielenkiintoista tietää, miksi meistä tulee sellaisia kuin tulee. Valitettavasti en vain kehtaa kysellä niin paljon kuin haluaisian...

Ehkä tämän uteliaisuuden vuoksi olenkin käyttäytymistieteilijä :-).

Jo vaikka kuulen, etteivät ole pks- seudulta kotoisin. Olen siis kiinnostunut kuulemaan heidän kulttuurista ja tavoista hyvin paljon. Haluaisin kuulla myös henkilöiden elämänhistorian, mutten koskaan uskalla tuppautua ja kysyä. En kuitenkaan työnnä nokkaani ihan liki, mitä sinun naapurisi tekee. Tuo on mielestäni jo häirintää.

Vierailija
5/5 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös pohtinut asiaa ja tullut siihen tulokseen, että naapuri kuvittelee viestittävänsä tuttavallisuutta, välittämistä ja kiinnostuneisuutta meitä kohtaan. Itse koen tämän äärimmäisen rasittavana, kuten ap:kin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän