Mitä mieltä nimestä:
Rauha Inkeri?
Jos ei nappaa ehdota jotain! Mikä vain kauneimmalta tuntuu. Sukunimi suomalainen -nen-päätteinen.
Kommentit (16)
kamala mummonimi :/
Mitäs sitten kun hänestä tulee mummo?
liian laimea makuuni. Kiitos ehdotuksesta!
ap
antais. aika kamala sekin, mutta huomattavasti kuitenkin rauha inkeriä parempi :DD
antakaa laspille normaaleja, tän ajan lasten nimiä eikä tollasia mummonimiä joita lapset joutuu häpeämään.
Eli Janica-Jessia olisi kivempi?
Mitäs sitten kun hänestä tulee mummo?
Siiri, Martta, Iita, Sandra, Brita, Klaara, Petra, Veera, Verna, Lotta?
Ihania nimiä! Varsinkin Marttaa ja Klaaraa saatan harkitakin... tosin kyllä todella tykkään tuosta Rauhastakin!
ap
Ei parempia tule mieleen, mutta ehdotan muita kivoja "mummonimiä":
Armi Orvokki
Aini Malviina
Saima Sylvia
Selma Elviira
Salme Kaarina
Taimi Sanelma
Maini Mirjami
Lahja Lyydia
Vieno Vanamo
Hilja Helena
Vuokko Tuulikki
että ihmisten mieltymykset vaihtelee näin paljon. mun mielestä niin rumia nuo vanhat nimet..
Varsinkin Saima, Salme ja Taimi ovat suloisia...
ap
Sehän on vain rikkaus! =) Mistä nimistä sinä pidät?
Ota mielikuvitus käyttöön.
Niin minäkin tein ja olen erittäin tyytyväinen.
Useimmiten saan kuulla kuinka kaunis nimi mutta joltain puolituntemattomilta hölmöläisiltä mm. puistossa, saan kuulla TÄH? ;D
Täällä on kiva höpötellä kuitenkin.
Jos haluaisin vanhanajan nimen lapselleni tässä ehdotus. Miltä ap kuulostaa Rauha Unelma.
Olin tämä edellinen.
Ota mielikuvitus käyttöön. Niin minäkin tein ja olen erittäin tyytyväinen. Useimmiten saan kuulla kuinka kaunis nimi mutta joltain puolituntemattomilta hölmöläisiltä mm. puistossa, saan kuulla TÄH? ;D
Vastausviesti
Ota mielikuvitus käyttöön. Niin minäkin tein ja olen erittäin tyytyväinen. Useimmiten saan kuulla kuinka kaunis nimi mutta joltain puolituntemattomilta hölmöläisiltä mm. puistossa, saan kuulla TÄH? ;D