Lue keskustelun säännöt.
MUSTA POIS, kauhea! Väriä!
Kommentit (4)
sen näkee ilman silmien siristelyäkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sen näkee, eikä ärsytä silmiä. Pinkki ja sininen toi mulle migreenin...eikä niitä tekstei jaksa/pysty lukemaan.
Ainakin näkee lukea. Eilen oli joku vaalea ja en meinannut nähdä otsikoita kun otti silmiin.
Edellinen väri oli hyvä.