Aion paljastaa tänään...
todella rumat,ihottumaiset ja paksut sääreni. Ulkona on niin kuuma, että on pakko ;) siis laittaa ainakin caprit ellei sortsit...
Mitäs siihen sanotte av-mammat??
Kommentit (5)
Minulla on aina ihottumaa. Käsivarsissa, kasvoissa, jaloissa... Olen kai aika tyhmä ihminen, kun en tajua hävetä sitä. Toki se sinänsä haittaa minua ja jos jonkin asian omassa ulkonäössäni saisin muuttaa, se olisi ehdottomasti ihottuma.
Mutta en minä anna ihottumaisen ihoni estää minua pitämästä juuri niitä vaatteita, jotka ovat mukavia ja muuten näyttävät hyvältä. Iholleni en mitään voi, se nyt vain on tällainen.
Ovatko paksut sääret aina rumat? o.O Olen nähnyt kerrassaan upeita naisia, joilla on ollut paksut sääret + lyhyt hame. Kyllä niitä rumia naisia löytyy ihan muistakin kuin vain heistä, joilla jokin ruumiinosa tai ehkäpä kaikki ovat rumia. Miksi siis huonosäärinen hoikka nainen saa "esitellä" sääriään ja hyvät, mutta paksut sääret omaava joutuu piilottelemaan niitä?
En käsitä.
T: Koko kevään polvipituisessa hameessa - ilman sukkahuosuja - kulkenut ihottumaa sairastava nainen
ps. Pidän myös toppeja, vaikka käsissäni on arpia ja sitä ihottumaa. Jei!
ihottumalleni =) Ja joo...olen hiukkasen pyöreä, ja omasta mielestä sääretkin on paksut, mutta olen kyllä kuullut miestenkin suusta, et "ei sun säärissä mitään vikaa ole" ;)
Itseä vaan harmittaa nuo punoittavat ihottumalaikut, mutta minkäs teet, koko talven niitä olen taas rasvaillut kaikilla mahdollisilla rasvoilla, mutta nyt siis kokeillaan "valohoitoa" =)
Sun rumille, ihottumaisille ja paksuille säärillesi. Varo vaan, joku av-mamma voi tulla kommentoimaan... Joillain, kun on tarvetta kuulema sellaiseen.