Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkia tietoja neuvolan th näkee äidistä tietokoneelta?

Vierailija
28.05.2009 |

Pystyykö katsomaan kaiken mitä potilastietoja äidistä on..? Ja mitä siellä sitten oikein on?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut kuin psyk.puolen työntekijät.

Vierailija
22/27 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä minä olen työskennellyt.

Helsingissä ei psyk.puolen teksteihin pääse, muut kuin psyk.puolen työntekijät.

Psykia-sivuille ei pääse kovin moni (siis eivät peruslääkäritkään, vaan vain psyk. puolen työntekijät ). Sivujen olemassaoloa ei edes näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö jos äiti on käynyt esim mielenterveyspuolella, tarkoitan terapiassa tmv..? Ja kuinka tarkasti näitä tietoja näkee?

ap

Vierailija
24/27 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV testissä ja kuinka monta kertaa?

OOPPS...Oma äitini on nimittäin th :)

Vierailija
25/27 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä neuvolassa kannattaa ehdottomasti kertoa jos on psykiatrisella puolella jotain. osaavat varautua ja suhtautua jos on joskus /käyttää parhaillaan jotain lääkitystä. se että rupeaa pimittämään tietoja ja suoranaisesti valehtelemaan ei hyödytä ketään, kaikista vähiten syntyvää lasta.

itse olen avoimesti kertonut bipodiagnoosista ja lääkityksestäni. lääkäri kysyy vointia joka kerta, noiden mielialojen suhteen, ja minusta se on oikein hyvä asia. koko raskauden olen voinut erinomaisesti, mutta on todella hyvä tietää, että jos voisin huonosti, voisin siitä myös neuvolassa avoimesti kertoa.

mielenterveysongelmissa ei ole mitään hävettävää.

Vierailija
26/27 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen kanssa avoimuutta...ja muista ettei neuvola ole sitä varten että sinua siellä arvostellaan, vaan sinun ja lapsesi parhaaksi!

Vierailija
27/27 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen terveydenhuollon henkilö saa tietyt valtuudet kun potilasjärjestelmään saa salasanat. Ja ne valtuudet tiettyihin osioihin on vain niihin mitä työssään tarvitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän