Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt siitä yhdestä valoarasta blogista on kadonnut

Vierailija
17.12.2008 |

se valonarka viesti!!! Olisikohan käynyt niin ettei hän lopulta tehnytkään sitä ja on nyt poistanut tekstin! Vai voiko ylläpito poistaa kirjoituksia ilman kirjoittajan suostumusta? Ja jos sukulaiset olisivat olleet asialla, niin takuulla olisi poistunut koko blogi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitus poistetaan eikä se valonarka asia joka tapauksessa ole enää siellä.

Vierailija
2/9 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeisten päivien/viikkojen päiväkirjamietteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ketju jonka mukaan ko. nainen on oikeasti kuollut. :( Siellä oli myös linkki sen kuvaan, nätti nainen... On kyllä surullinen olo, kuin olisi tuttu kuollut, blogimerkintöjen kautta tuntui kuin olisi saanut kosketuksen. :I

Vierailija
4/9 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ketju jonka mukaan ko. nainen on oikeasti kuollut. :( Siellä oli myös linkki sen kuvaan, nätti nainen... On kyllä surullinen olo, kuin olisi tuttu kuollut, blogimerkintöjen kautta tuntui kuin olisi saanut kosketuksen. :I

Mitenkähän löytäisin sen ketjun plussalta? Minuakin kosketti, koska olen itse monasti hautonut itsemurhaa ja ajatellut että laittaisin nettiin siitä jotain vastaavaa. Ettei tarvis kuolla ihan täydellisen yksin.

Vierailija
5/9 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen hautonut itsemurhaa useasti.

Mutta eipä ole tullut koskaan mieleen mitään viestiä jättää. Lähtisin tästä maailmasta, eikä musta enää ikinä mitään kuuluis. Eikä muutenkaan kiinosta mitä mun jälkeen tapahtuu, evvk.

Vierailija
6/9 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätellen siitä, että blogin edellinen päivitys on tehty 11.12 klo 00:23

Vierailija
7/9 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rasistisesti herjaaviakaan blogeja poisteta, jos ei täyty nimike kiihoittaminen kansanryhmää vastaan.

Siis itsemurhaviesti blogissa kuuluu sananvapauden piiriin koko blogihan voi olla teoriassa fiktiota.

Isoilla blogioperaattoreilla on tuhansia blogeja eikä niitä kukaan valvo. Omaiset voivat vaatia mitä huvittaa ei se ylläpidolle kuulu.

Vierailija
9/9 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taputetaan yhdessä pieniä karvaisia käsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi