Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan pimee ongelma...

Vierailija
17.12.2008 |

Elikkäs tapasin perjantaina miehen johon rakastuin ihan heti ja se myös minuun. No sehän ei tietty oo mikään ongelma, vaan se että MITÄ MÄ OSTAN SILLE JOULULAHJAKSI??? Se just viikonloppuna puhui siitä kuinka saa lahjaksi yhteistyökumppaneiltaan kaikkee turhaa millä ei tee mitään. Ja just sit mitään sellasta en sille haluu ostaa. Näin anttilan kuvastossa sellasen kynttilän jossa oli joku rakkausteksti, emmä muutakaan oo keksinyt. Mitä ehdotuksii olis teillä??? Mun pää ei toimi nyt yhtään... oon niin rakastunut... ihan hullua!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuoksu!

Vierailija
2/6 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jotain, josta oikeasti on hänelle hyötyä. Mitä hän harrastaa? Panostaako ulkonäköönsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Rolex. Kyllä elämän rakkauteen kannattaa vuosittain ainakin Rolexin verran rahaa upottaa. Ihquu! Onnee kauheesti!

Vierailija
4/6 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... se saa tulevana viikonloppuna ;) ja todellakin se panostaa itseensä, sehän täs just onkin se ongelma kun ei mulla oo yh:na rahaa mihkää rolexeihi, mut jollai ihanalla haluun sen yllättää jouluna. Se kun on tulossa mulle aattona pukkeilee kunhan saan lapset nukkuu ja mutsin ja veljen pihalle =)

Vierailija
5/6 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun asut äitis ja veljes kans? Paketoi ittes miestä varten...

Vierailija
6/6 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin että kunhan saan lapset nukkuu ja mutsin ja veljen PIHALLE. Eli ne on tulossa mun kotiin viettää aattoiltaa, en tod asu äidin nurkissa. Ikää kertyny komiat 30v =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi