Onkohan mun silmät jotenkin keski-ikäistyneet ihannevartalolle?
Kun eilen tuli KG-lehti ja siinä kannessa ja sisäsivuilla oli tämä 28kg tiputtanut nainen jolla edelleen bmi:n mukaan ylipainoa n. 15-20kg ja minusta hän näytti UPEALTA! Juuri sopivalta!
Muutenkin minä olen alkanut katsomaan sellaisia runsasmuotoisia itsestään hyvää huolta pitävien naisten perään ja ajatellut, että WAU mitä naisenergiaa.
Löytäisi vaan itsekin sen "oman jutun".
Kommentit (21)
Laiha tikku ei ole kaunis, eikä myöskään muodoton ylipainoinen.
t. BMI 24 & tyytyväinen
Kauneus on toki katsojan silmässä...:D
t: 2
Kerännyt miehiä kuin hunajaa?!
En tosin niitä kerännyt, ne vaan tykkäs pörrätä ympärillä =)
on myös lisääntynyt omasta lapsuudesta/nuoruudesta, joten sekin vaikuttaa vaikka toki myös oma keski-ikäistyminen.
on myös lisääntynyt omasta lapsuudesta/nuoruudesta, joten sekin vaikuttaa vaikka toki myös oma keski-ikäistyminen.
Mutta muodokas voi olla vaikka on kevytkin.
Kunhan ne muodot on oikeissa kohdissa niin sehän se meinaa! Minäkään en paina kuin jotain 48kg ja pituutta on vähän päälle 160cm, mutta muotoja löytyy silti.
Sä taidat olla se 19 v hevostenhoitaja?
Onko sulla pakkomielle parikymppisistä hevosenhoitajista...?
Onko sulla pakkomielle parikymppisistä hevosenhoitajista...?
ylipaino, ja ällöttävä maha, vaikka jalat ja peppu ovatkin ihan kiinteät.
Mutta kun noita telkkarin suurin pudottajakisoja katsoo (loppupuolelta kisaa), niin siellä on naisia, jotka painavat enemmän kuin minä, mutta vyötärö on selvä, joten vartalokin näyttää kauniilta, mutta minä en neljän lapsen jälkeen ole saanut treenattua itselleni vyötäröä.
Niin että ehkä se laihdutusmetodi vaikuttaa, jos ovat liikunnalla kiinteyttäneet itseään, vartalo näyttää oikeasti paremmalta, vaikka pudotettavaa vielä olisikin paljon.
Mutta kun noita telkkarin suurin pudottajakisoja katsoo (loppupuolelta kisaa), niin siellä on naisia, jotka painavat enemmän kuin minä, mutta vyötärö on selvä, joten vartalokin näyttää kauniilta, mutta minä en neljän lapsen jälkeen ole saanut treenattua itselleni vyötäröä. Niin että ehkä se laihdutusmetodi vaikuttaa, jos ovat liikunnalla kiinteyttäneet itseään, vartalo näyttää oikeasti paremmalta, vaikka pudotettavaa vielä olisikin paljon.
Minulla on vyötärö/lantiosuhde ollut aina hyvä ja olen onnellinen siitä. :) Nyt kun painan 55kg (pituutta 170cm) vyötäröni on 60cm ja lantio 100cm. Kun painoin isoimmillani 75kg vyötäröni oli 80cm ja lantioni 115cm. Suhde on siis ollut aina merkittävän iso ja luo helposti illuusiota hieman kapeammasta kropasta kun vyötärö kerran näkyy. Varsinkin vaatteet päällä kroppa näyttää hyvältä kun korostaa vyötäröä.
Ystäväni on taas myös 170cm pitkä ja painaa 55kg. Hänellä vyötärö on 70cm ja lantio 90cm. Jalat ovat pitkät ja hoikat (paljon paljon hoikemmat ja paremman näköiset kuin minulla koskaan!) mutta vatsanseutu on tasapaksu. Hänelle muutamaki ylipainokilo tekee kropan tosi ison näköiseksi keskivartalolta.
Olen aina katsellut niitä olet mitä syöt -juttuja ja ollut sitä mieltä että ne painot ei pidä paikkaansa koska painavat vähemmän kuin minä, mutta ovat enemmän läskejä.
Juuri siksi, koska mulla on ne suhteet kropassa kunnossa ja väitänkin että olen ns. hedelmällisesti ja terveellisesti lihava, toisin kuin muutama vähemmän painava työkaveri joilla ne kilot repussaan.
Nyt kun painan 55kg (pituutta 170cm) vyötäröni on 60cm ja lantio 100cm. Kun painoin isoimmillani 75kg vyötäröni oli 80cm ja lantioni 115cm. Suhde on siis ollut aina merkittävän iso ja luo helposti illuusiota hieman kapeammasta kropasta kun vyötärö kerran näkyy. Varsinkin vaatteet päällä kroppa näyttää hyvältä kun korostaa vyötäröä.
Minullakin on kapea vyötärö, kylkiluiden päällä on käytännössä vain nahka. Alavatsa pömpöttää hieman, mutta sen saa hyvin vaatteilla piiloon. Ja vyötärön kapeimman kohdan korostaminen luo hoikan vaikutelman. Vielä kun olen pitkäsäärinen ja käytän korkkareita, niin avot.
t. 170/70
ja miettinyt että miten voi olla mahdollista että minua (joka pidän itseäni toivottoman plösönä, sellaisena joka hädin tuskin kehtaa näyttäytyä missään) 15 kiloa painavammat voivatkin näyttää niin hoikilta, sporttisilta ja kaikin puolin hyviltä.
Houkuttelevaa olisi ajatella että olen vain kova itselleni ja sallivampi muille, mutta mä alan kyllä vähitellen olla sitä mieltä että ne naiset niissä lehdissä on vain puettu ja stailattu tosi hyvin. Itse en osaa, joten näytän lihavalta normaalipainon ylärajoilla, kun taas he näyttävät ihan beibeiltä vaikka bmi on yli 25.
Minä taas ihailen hyvin hoikkia, lähes laihoja vartaloita. Itse olen tyytyväisin itseeni normaaliBMI:n alarajalla tai mieluummin alle.
Ikänä ei mikään kukkakeppi kelpais
t: runsasmuotoinen, joka kerännyt miehiä kuin hunajaa