Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahinta mitä olet huutanut lapsillesi?

Vierailija
28.05.2009 |

kirjoitin jo toiseenkin ketjuun kun aivan yllätin itsenikin törkeyden määrällä. huusin 4-vuotiaalle että turpa kiinni saamarin kakara! aivan hirveää, mitä te olette heikkona hetkenä suustanne päästäneet:(?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusin lapselle (kohta 6v), että olet sinäkin yksi idiootti ja mitä meet tuommoista tekemään. Sanana idiootti on todella törkeä mielestäni, eikä lapsikaan ymmärtänyt mitä se edes tarkoittaa :(

Onneksi osaamme myös pyytää anteeksi ja sopia, silti kuitenkin jäi tuosta paha mieli.

Vierailija
2/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin kyllä ihan aiheesta, kun tyhjänpäiväinen turhanvalitus ei loppunut :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua suututtaa niin oma käytös, kun sanon esikoiselle jatkuvasti jotain tyyliin "pitääkö sun AINA olla tommonen x". Mä TIEDÄN, että se on just niitä juttuja, joita lapsi pistää korvan taakse ja kuvittelee, että hän tosiaan on AINA jonkinlainen. Vaikka ei olisikaan. MIKSI pitää mennä sanomaan noin?!

Yritän aina pitää suun kiinni, kun jotain tuon tyyppistä on sieltä pääsemässä, ja kehua lasta toisaalta estottomasti, mutta tulevaisuus näyttää, miten paljon lapsi näistä muistaa... :/

Vierailija
4/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan mullakin.

Vierailija
5/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapsi ei tajunnut mitä tuo remmistä saaminen on, sillä ei tiedä mikä remmi on ja miten sitä "saadaan". Jos olisin huutanut että "lyön sinua" asia olisi ollut vielä kamalampi kun hän olisi säikähtänyt. Nyt sain vain varoituksen itselleni että on parasta hillitä sanojaan ja etenkin niitä TEKOJA. En koskaan löisi lasta oikeasti!!

Vierailija
6/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain jääny tollanen mieleen.

Ja mun mielestä mustalaiset on jees porukkaa.

Perin kummallista!

Vierailija
7/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen lääkärin vastaanotolla kuulin kun äiti sanoi n.5-vuotiaalle lapselle: Mua hävettää sun puolesta kun sä oot noin tyhmä:(

Mies kyllä räyhää tuplasti minunkin puolesta meijän lapselle:((

Vierailija
8/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suustani pääsee kauheuksia. "Olen kyllästynyt suhun" (onneksi vasta 10-kuiselle). Esikolle 4-vuotiaalle, "onko pakko olla noin ärsyttävä", "nyt pentu saatana", "voi vittu pentu perkele"

arvatkaa vihaanko itseäni noiden vuoksi?

Vierailija
9/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta sitten, että "olit aivan kaamea vauvana!" Toivottavasti ei muista sitä...

Vierailija
10/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivosin, kirosin ja haukuin vitun apinaksi.

Vierailija
11/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"perkeleen pentu", "mä vihaan sua pentu". :( 3,5-v. ei tottele mitään ja saa kauheita raivokohtauksia joka paikassa, mikä kiristää hermoja hirveästi. Kauheeta, huono omatunto kun pitääkin päästää suustaan tollaisia hirveyksiä... Anteeksi kuitenkin pyydetään. Ehkä tämä tästä...

Vierailija
12/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme vain ihmisiä.

Pääasia on, että osataan pyytää anteeksi ja selittää, että sanoi sen todella vihaisena.

Mielummin se että sanoo rumasti, kuin täysin tunteeton ja välinpitämätön lastaan kohtaan.

Vierailija
13/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt häivyt mun silmistäni, mä en haluu nähdä sua enää ikinä! (toi on kyllä tosi ikävästi sanottu:(

Vierailija
14/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaimet tähän... sinne meni 5 vuotta sitten...

ei ole näkynyt... ei kuulunut.

puhelinnumero ei vastaa

Vierailija
15/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti?

Vierailija
16/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti?

Vierailija
17/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö kutenkin missä hän asuu tällä hetkellä ja mitä kuuluu?

Minkä ikäinen hän oli kun "heitit" hänet ulos?

Olen utelias koska olen tuon yhden ketjun kirjoittaja jonka mies juuri tänään heitti poikani ulos.

Vierailija
18/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän asuu nyt miehensä kanssa, mutta sitä ennen muutti isälleen.

En todellakaan ole itsestäni ylpeä. Mutta ymmärrän, että tein sillon viisi vuotta sitten todella väärin.

Isäänsä on paljon yhteydessä. Kuulen ex-mieheltäni pojastaan uutisia.

Vierailija
19/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.v:lle "nyt perkele turpa kiinni". Siis hirveää että tuolaista aikuinen ihminen lapselle huutaa. hävettää.

Vierailija
20/24 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän asuu nyt miehensä kanssa, mutta sitä ennen muutti isälleen. En todellakaan ole itsestäni ylpeä. Mutta ymmärrän, että tein sillon viisi vuotta sitten todella väärin. Isäänsä on paljon yhteydessä. Kuulen ex-mieheltäni pojastaan uutisia.