Voiko vanhempi naisihminen käyttää lgginssejä
Kommentit (16)
paita/tunika on tarpeeksi pitkä. Eli yläosa peittää pepun ja reisiä.
joka on kuusikymppinen ja hieman lösähtäneen pullea, sellainen kuin suurin osa tuon ikäisistä, käyttää usein legginssejä ja hyvälle näyttää. Yläosana on aina melkein mekkomainen tunika tms. joka peittää vatsan ja takapuolen
Minusta ne sopii kaikille. Yläosan pitää vain olla vartalotyypin mukaan valittu. Legginsit on mukavat :)
Ne kenellekään sovi ihmisten ilmoilla.
ja sopivat hänelle kuin nappi silmään. Jokaiselle samanikäiselle ei taida sopia. Hän käyttää aina sellaisie kirjavia viritelmiä hameen tai pitkän paidan kanssa. Hän on pieni ja söpö.
ikään ja sukupuoleen katsomatta. näyttävät ihan yhtä naurettavilta kuin se teinien villitys jossa tungetaan lahkeet sukkien sisään.
ikään katsomatta, yläosa ja se mitä muuta siinä on pitää tietty suunnitella iän ja painon mukaan.
KENENKÄÄN ei pitäisi käyttää legginsejä. Ne ovat kuin miesten pitkät kalsarit. Siis minun mielestäni rumat. Olkaa rauhassa toista mieltä. Tämä vain on minun mielipiteeni. Eli nainen legginseissä ei sytytä eikä ole edes herttainen.
Ikäraja on 29. Sen jälkeen ei voi käyttää legginsejä tekemättä itseään naurunalaiseksi.
KENENKÄÄN ei pitäisi käyttää legginsejä. Ne ovat kuin miesten pitkät kalsarit. Siis minun mielestäni rumat. Olkaa rauhassa toista mieltä. Tämä vain on minun mielipiteeni. Eli nainen legginseissä ei sytytä eikä ole edes herttainen.
Itse vertaisin enemmänkin sukkahousuihin. Leggingseissä on vaan se hyvä puoli, että eivät hiosta niin paljon, kuin umpinaiset sukkahousut. Minusta leggingsit on ok hameen alla, mutta välillä niitä näkee liian lyhyen paidan kanssa ja silloin ovat KAUHEAT.
ostavani legginsit mutta ei antanut ;) Meinasi, että sellaiset tunkee jalkaan vain kaikki joilla on jotain peiteltävää, paksut jalat tms. En sitten viitsinyt ostaa.
Vierailija - 28.5.2009 13:54 (# 18)
"Minä ehdotin miehelle
ostavani legginsit mutta ei antanut ;) Meinasi, että sellaiset tunkee jalkaan vain kaikki joilla on jotain peiteltävää, paksut jalat tms. En sitten viitsinyt ostaa."
-Sun mies on muotitiedoton juntti. Ei legginsseillä voi peittää jos jalat on esim. paksut. Ne näyttää parhailta nimenomaan hoikissa ja pitkissä jaloissa. Mutta muutkin niitä voi toki käyttää, ne ovat mukavat jalassa.
Mä ainakin käytän legginssejä, koska olen raskaana. Ne on ainoat "shortsit", jotka menee vyötäröstä =)
Aina parempi vaihtoehto on leggingsit, kuin valkoiset, suonikohjuiset ja karvaiset jalat ;-)
Oikein stailattuina leggingsit on oikein siistit ja kivat.