Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaasona ja morsian ihan sekaisin...

Vierailija
28.05.2009 |

järjestimme polttarit morsiammelle pari viikkoa sitten, eikä ne olisi voineet mennä enemmän metsään. Morsian oli pakottanut sulhasen kertomaan koko ohjelma, ja mökötti sitten polttareissa, kun mikään ei ollut ylläriä... Hän kertoi minulle suoraan ja sulhaselle, MITÄ haluaa polttareihin ja yritimme toteuttaa hänen toiveitaan, mutta mutta...

Ohjelma ei kelvannut, paikka oli liian kaukana, autossa oli kuuma, saunassa ei olisi halunnut olla (pelkäsi saavansa jonkun taudin), intialainen päähierontakin sai kommentin"tämänkö pitäisi olla kivaa"? Ensimmäiset sanat mulle oli, että "tämäkö on käsitys hauskasta päiväst'"?

Alkoi mm. itkeä, että saa varmaan keskonmenon, kun saunavasta jäi asentoon, josta ei oikein voitu päätellä "tyttö- vai poika". (saunavasta katollahan kertoo, kumpi syntyy ensin.

Nyt hirvittää miten häistä selvitään?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotias???

miten joku menee tollasen bitchin kans naimisiin. pikkusen pilalle hemmoteltu ämmä. minä sanoutuisin kaason tehtävistä irti.

Vierailija
2/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunpa olisikin... minä olen ihan oiekasti paniikissa, että miten tästä selvitään.... keinot alkaa olla vähissä. Haluaisinkin kuulla, miten muut kaasot ovat selviytyneet vaikeiden morsianten kanssa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on provo. Naikkareilla joskus pyörineenä olen lukenu näitä enemmänki..=)

Sulla on nyt joko nieltävä kaikki ja unohettava.

Tai sitten otat asian puheeksi! Kerrot, että teitte kovan työn, yrititte kyllä ajatella morsianta.

Kerrot tunteistasi, mitä morsiamen käytös herättää (varmaan olet pettynyt ja surullinen?).

Mut kuiten, uskon että olet loistava kaaso, joillakin vaan tuo naimisiinmeno sekottaa pään ja pahasti..

Vierailija
4/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ensinnäkin kuka ottaa riskin ja kertoo yksityiskohtia polttareista joista on helppo tunnistaa. Sikstoisekseen miksi olet vielä tuollaisen tyypin paras kaveri? Tuliko suhtautuminen yllätyksenä? Onko morsian aina tuollainen vai nyt jotenkin seonnut?

Vierailija
5/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ollut kolmissa tänä keväänä kolmissa polttareissa ja jokaisesssa käytiin saunassa ja kahdessa morsian vietiin intialaiseen päähierontaan.... Eli olisiko ap.n morsian kiukutellut, kun oli näin tylsät/massa polttarit?

6/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva morsian kun on niin skarppina ja valppaana ja avoin maailman kaikelle onnelle, että kyllä hän ihan varmasti kykenee arvioimaan polttareiden onnistumista ja myötäelämään sisariensa juhlatunnelma!

Vierailija
7/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsian on siis kohta 40, toista kertaa naimisiin menossa. Ei siis mikään tyttönen enää...Ehkä tosiaan oli tylsät kekkerit? :(

Vierailija
8/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli häiden jälkeen olisi pakko vielä tulla toimeen...

Vierailija
9/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia typeriä kuvia lisättyä,

Viekää ne POIS!

Vierailija
10/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on vain stressireaktiosta. Monetkaan ihmiset eivät ole stressin kourissa parhaimmillaan ja joistain stressaava tilanne (mikä häiden järjestäminen monille on) saa esiin hirviön.

Jos kyse olisi ollut ystävästä, olisi morsiamen käytöksen voinut otttaa puheeksi ja juuri kertoa, että polttarijärjestelyissä yritettiin parhaamme jne. mutta se voi viedä tilanteen myös pahemmaksi, joten kun kyse on tulevasta kälystä, lienee parasta kestää ja toivoa, että morsian tasaantuu häiden jälkeen. Ja varautua siihen, että on sitten taas seuraavassa stressitilanteessa yhtä rasittava.

eli häiden jälkeen olisi pakko vielä tulla toimeen...

11/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vaan tänne saa tuollaisia typeriä kuvia lisättyä, Viekää ne POIS!

Vierailija
12/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttareissani.

Olin raskaana, ja mun raskaus pisti mut siitä ihan sekaisin, että olin ympärivuorokauden ihan kuolemanväsynyt. Mulla oli vaikeuksia pysyä hereillä vaikka olin liikkeessä, autoa tuskin uskalsin ajaa ja työt oli tuon tolkuttoman väsymyksen vuoksi yhtä tuskaa.

Olin myös sanonut, etten toivo mitään polttareita, koska mulla ei todellakaan ollut edes aikaa niihin ennen häitä (en ollut lomalla), ja voimia oli vielä vähemmän.

No tietysti ihanat sukulaiseni päättivät kuitenkin pitää polttarit, idiootti mieheni vielä "ystävällisesti" auttoi, ja paikalla oli vielä kutsuttu iso kasa ystäviäkin, joten porukkaa oli paljon.

Minä en sitten yritin esittää reipasta ja iloista, mutta siltä lamaannuttavalta väsymykseltäni en vain kerta kaikkiaan jaksanut. Mitään muuta kun en ollut aamusta asti toivonut, kuin että pääsisin töiden jälkeen suoraan kotiin nukkumaan.

En pystynyt olemaan edes alkeellisesti kohtelias, mutta en myöskään syytä siitä itseäni. Voimat kun eivät kerta kaikkiaan riittäneet, niin eivät sitten riittäneet.

Vierailija
13/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiä ihan loppuun... Tarkoitus varmaankin on, että tänne lisältäisiin söpöjä kuvia av-mammojen vauvoista, lemmikeistä ja kauniista maisemista. Miksi minä vähän luulen, että todellisuus tulee olemaan vähän jotain muuta.

Tässä ei kai auta kuin mielenkiinnolla odottaa tulevia viivapillu vai ei ja muita ketjuja.

Vierailija
14/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en sitten kovin pitkään vain jaksanut.

Vierailija
15/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut jo ymmärtää sen, että kaason tehtävistä kannattaa vain kohteliaasti kieltäytyä. Siitä kun ei seuraa yhtään mitään hyvää.

16/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kuvanlisäysoptiota ei tosiaan ole taidettu miettiä ihan loppuun... Tarkoitus varmaankin on, että tänne lisältäisiin söpöjä kuvia av-mammojen vauvoista, lemmikeistä ja kauniista maisemista. Miksi minä vähän luulen, että todellisuus tulee olemaan vähän jotain muuta.

Tässä ei kai auta kuin mielenkiinnolla odottaa tulevia viivapillu vai ei ja muita ketjuja.

Vierailija
17/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki meni pieleen, kova itku tuli... ja sitä sitten kesti koko loppuillan ja kaikki viimeiset jutut piti perua kun piti päästä kotiin parkumaan miehelle miten kauheaa on elämä. Ja hääviikko oli itkua kanssa, morsiamen äiti se vasta parkuikin! polki jalkaa kuin joku 3-vuotias, KUN MINÄ HALUAN! Ihan hirveätä.

Vierailija
18/18 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen :-))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi