Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bona-koodeilla valokuvakirja, ei ollutkaan ilmainen.

Vierailija
28.05.2009 |

Siis tajusin kyllä, että se on vain n. 40 € "etu" . Mutta sen hintaiseen kirjaan tuli vielä jotain muitakin kuluja. Joten itse maksoin vielä n. 22€. Luottokortilla netissä.

Ei ole vaarallista, mutta jotenkin en ajatellut että vielä pitää itse maksella tuon vertaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selitätkö vähän?

Vierailija
2/8 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä tein juuri valokuvakirjan vitosella, kun oli tarjous nettikaupan sivulla :) onneksi en kerännyt koodeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin sitten sieltä sivuilta suunnilleen sen arvoisen kuvakirjan. Siihen tuli sitten jotain kulmien kovikkeita & joku paperilaatu lisä, yht. n. 15€. Ajattelin ne ottaa, ettei kirjasta nut ihan sutta tule.

Näiden lisäksi tuli vielä postimaksut. Otin sen halvemman postitusvaihtoehdon, joka oli n. 7,50€.

Sitten yritin valita lasku kotiin vaihtoehtoa, systeemi meni ihan tilttiin. Vaihtoehdoksi jäi heti maksaminen. Mikään pankki esim. Nordea ei käynyt maksuun. Luottokortilla sitten maksoin. Ja summa oli jotain 22,50€.

ap

Vierailija
4/8 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan :-)

Vierailija
5/8 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on jo jonkun aikaa.. T.3

Vierailija
6/8 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaus yhteensä postikuluineen ylittää sen 41€ niin loppu tulee itse maksettavaks. Jos siis valitsetkin 40 sivuisen kirjan 30 sivuisen sijaan niin maksaa heti jotain ja kansitekstit yms lisää kans hintaa.

Lukekaa ne ohjeet ennen kun tilaatte!

Vierailija
7/8 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit kun siihen tulee ne postikulut niin se 41€ täyttyy.

Vierailija
8/8 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sattunut niitä ohjeita huomaamaan.

Eikä mun talous tuohon 22 € kaadu, mutta ajattelin vain saattaa tämän tilauskokemukseni muidenkin tiedoksi. Täälläkin kun niitä Bona-koodeja kerätään ;-)

ap

ja sit kun siihen tulee ne postikulut niin se 41€ täyttyy.