Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikko aikaa tehdä kandidaatintutkielma. Onnistuuko?

Vierailija
08.05.2009 |

Lähteet on aika hyvin kasassa ja artikkeleitahan saa hyvin kirjaston nettisivujen kautta.

Aineisto on myös valmis, sitä pitää vaan analysoida.

Eli kirjoitettavan on johdanto, menetelmät, pohdinta jne. Riittääkö viikko? Ohjeellinen pituus on 20 - 25 sivua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siinä pyörii lapset jaloissa ja/tai pitää käydä töissä niin viikosta tulee tuskaisa. Mutta silloinkin onnistuu. Hommiin vain! Kohta olet kandi!

Vierailija
2/10 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosana ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta ei välttämättä huonokaan. Kaikki riippuu siitä kuinka nopea olet kirjoittamaan, kuinka tuttu aihealue ja lähteet ovat sinulle entuudestaan ja kuinka hyvin erotat oleellisen tiedon epäoleellisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuppanen on tuo kandi vaatimus sielläpäin! meillä sivuja pitää olla melkein 50! onnea vaan matkaan...

Vierailija
4/10 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut 20 sivua kyllä onnistuu!

5

Vierailija
5/10 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sulla ole aiheen suhteen mitään henk. koht. kunnianhimoa, niin aivan varmasti onnistuu. Ehdit kirjoittaa sen 2 kertaan läpikin ja korjata kieli- ja lyöntivirheet, jos kuvitellaan että kirjoitat n. 10 liuskaa/ pvä.

Vierailija
6/10 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen toki vähän laajuusvaatimuksista. Meillä humanistisessa vaadittiin vain n. 20 sivua. Kirjoitin reilun kymmenen sivun seminaariesitelmän (ikään kuin alustava kandintyö) viikonlopussa, ja olin aivan pihalla ennen aloittamista. Että eiköhän sellainen 20 sivua irtoa viikossa aika helpostikin.

Vierailija
7/10 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silloin et saa käydä kertaakaan välillä av:llä!

nimimerkki "Itse gradunsa kahdessa vuorokaudessa kirjoittanut"

Vierailija
8/10 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silloin et saa käydä kertaakaan välillä av:llä!

nimimerkki "Itse gradunsa kahdessa vuorokaudessa kirjoittanut"

kahdessa vuorokaudessa? mistäköhän pilipalilaitokselta sinäkin olet valmistunut+

Vierailija
9/10 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet tunnollinen..

Itsellä aikaa meni n. 1 kk, mut olen todella laiska..;)

Kuinka monta opintopistettä teidän kandintyö on laajuudeltaan? Meillä 10 op ja sopiva sivumäärä oli n. 20-40 sivua.

Vierailija
10/10 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asiaan perehdytty jo aikaisemmin. Mutta sen 25 sivua paiskasin kokoon viikonlopussa ja sitten korjailin aika paljon opponoinnin jälkeen eli ihan valmis versio ei pitänyt olla. Aika kuppanen viikonloppu oli - mies ja pennut mökillä.