mitäs miletä uudistksesta?
Kommentit (103)
Koitin lainata tuota viestiäsi että viestin lainaus toimii mutta nyt on nähtävästi niin ettäkun sinä olet lainannut jo viestissäsi tekstiä niin minä en saa lainattua enää sinunviestiäsi (jossa on lainausboksi). Järjestelmä ei anna silloin lainata mitään koviestistäsi.
Muutoin lainaus jokaisesta viestistä näyttääkin onnistuvan.
Koitapa lainata tätä mulla toimii viestiäsi eli saada se harmaassa boksissa jo nyt oleva teksti lainattua uudelleen....
"Mulla toimii" viestiäsi jonka olet palstalle laittanut. Ei näitä.
kuin edellinen versio, halleluja.
Koitin lainata tuota viestiäsi että viestin lainaus toimii mutta nyt on nähtävästi niinettäkun sinä olet lainannut jo viestissäsi tekstiä niin minä en saa lainattua enääsinunviestiäsi (jossa on lainausboksi). Järjestelmä ei anna silloin lainata mitäänkoviestistäsi.
Koitin lainata tuota viestiäsi että viestin lainaus toimii mutta nyt on nähtävästi niinettäkun sinä olet lainannut jo viestissäsi tekstiä niin minä en saa lainattua enääsinunviestiäsi (jossa on lainausboksi). Järjestelmä ei anna silloin lainata mitäänkoviestistäsi.
testi :)
toimi lainaukset. Selain on IE7.
tosin peruuttamalla viestin sen pystyy näemmä lähettämään... :D
tosin peruuttamalla viestin sen pystyy näemmälähettämään... :D
Eli koitin tota testittää viestin boksisarjaa lainata mutta ei onnaa. :(
niin kuin pitää.
Näyttää että se huomioi vain kuinka mones viesti on tietyllä sivulla. Minun tämä viestini lienee numero 7 tai 8 (riippuen tuleeko tähän kuinka monta viestiä sillä aikaa kun nyt kirjoitan) mutta minä kirjoitan sivulle kolme eli viestejä on varmaan jo minua ennen 50.
kertaa tota peruutusnappia.
Oh ja sellainen huomio, että ensin pitää painaa Lainaa alkuperäistä viestiä -nappia. Jos aloittaa viestin kijroittamisen, ei voi lainata enää.
tosin peruuttamalla viestin sen pystyynäemmälähettämään... :D
paremmin kuin aiemmin.
Otsikot on kieltämättä hankalat, kun on vaalean sinisellä. Ja etusivun tyhjät tilat ärsyttää, koska on tottunut siihen, että saa 100 otsikkoa samalle sivulle halutessaan. Nyt pitäisi enemmän selata sivuja taaksepäin.
Yritän lainata aikaisempia lainauksia...
Ei taida onnistua. Selain on mullakin IE.
Te testailette ja testailette ja onnistutte mutta mulla ei vaan onnistu. Nyyh. :(
No lainailen sitten vaan viestejä joissa ei ole jo lainauksia. Ja sitä paitsi hetkinen. Nythän tossa yllä näkyy tuo viesti jota haluan lainata. Eli ei kun tekstin maalaus ja ctrl + C ja ctrl + V...katotaas....
tosin peruuttamalla viestin sen
pystyynäemmälähettämään... :D
JEEEEEEEEEE!!! Eihän tää ihan oppikirjan mukaan mene mutta. :)
Ei silmä löydä sujuvasti missä juttu jatkuu. Ja jotekin kaikki muut tekstit sotkeutuu kirjoituksiin.
Yritän lainata aikaisempia lainauksia... Ei taida onnistua. Selain on mullakin IE.
Tepä kuten minäkin eli kopioi teksti tosta yltä kuten neuvoin. Eihän se näin vaikeaa pitäisi olla mutta väliaikaisratkaisu kuitenkin. :)
Pystytkö sinä lainaamaan enää omaa viestiäsi tuosta lainausasiasta vai onko ongelma minun päässäni. :)