mitäs miletä uudistksesta?
Kommentit (103)
makuasioita, en nyt niihin ota kantaa.
Mutta toivottavasti saavat vihdoinkin nämä sivut toimimaan teknisesti. Vúoden verranhan nämä ovat tökkineet todella pahasti ja tekniikka ollut jostain kivikaudelta.
Otsikoita näkyy etusivulla kerralla liian vähän
..eipä tarvitse täälläkään enää vierailla. :(
viestit ois voinut poistua. Kokonaan uudistus :) teksti näkyy hyvin, otsikot sekottuvat.
Näkisi paremmin kun ei tässä enää mitään teinejä olla. Minun on ainakin työlästä lukea mitä noissa sinisissä laatikoissa lukee valkoisella.
Liikunta ja vaatepuolella ei pysty vastaamaan vanhoihin viesteihin. Aihevapaa puolella pystyy.
Otsikoita näkyy etusivulla kerralla liian vähän
1. Ei siellä kukaan, siis kukaan, ole tsekannut aikaisemmin kuinka monta viestiä tänne tulee vaikkapa 2 minuutissa keskellä päivää? Ei kai sitten. Minuutin vanhatkin tippuu tällä systeemillä toiselle sivulle. Idiootit!
2. Otsikon pituus max 30 kirjainta. Miksi? Ei sitten enää ev viestejä eikä nasevia otsikoita.
3. "Lainaa alkuperäistä viestiä". Joopa joo. Tosi alkuperäistä sitten. Miksi vaikka klikkaa viesti numero xx:ää ja haluaa vastata siihen niin vastaakin alkuperäiseen viestiin. Minun piti viestiketjusta copy-pastata tämä lainaamani teksti ja läntätä se tuohon lainaukseen kun saan tähän muuten vain alkuperäisen "ainaski vaalee" tekstin.
Voi hyvää päivää taas! :( Toivottavasti sentään tekniikka toimii.
Turkoosi on myös se maailman kaikkeuden kammottavin väri ylipäätään.
Harmittaa sekin, että minulla on ollut kiivas väittely meneillään yhdessä ketjussa, joka on nyt sitten hävinnyt. Meni kaikki hyvät argumentit ihan hukkaan. Ehkäpä etsin jonkun toisen palstan...
onnistuin vastaamaan? Äsken en. Ai otsikko liian pitkä??? Voi vee.
ainaski vaalee...
jotain muuta viestiä ku alkuperäistä?
Ja miksi näitä viestejä ei ole numeroitu??? Miten vastaat, että joo, mää olin se nro 33, ku ei tieäd numeroaan?
Otsikon merkkimäärän rajoitus korjataan 30:stä merkistä 100:n merkkiin, joka varmaan on riittävä pituus.
Kari Haakana
kehityspäällikkö
Sanoma Magazines Finland/Digital Media
Ei tätä tunnista keskustelupalstaksi kun tilaa on lykätty joka väliin hirveästi ja värityskin lisää tilavuuden tunnetta. Mutta kai tähänkin tottuu... Pääasia kai lähinnä on se että palsta saadaan toimivaksi ;)
....sillä viestiketjusivulla maalaat haluamasi tekstin ja copy-pastaat sen. Eli:
1. maalaa viestiketjusivulla teksti ja paina ctrl + C.
2. Paina vastaa viestiin
3. Paina lainaa alkuperäistä viestiä
4. Lisää sinne kopiomasi viesti ctrl + V ja poista alkuperäisen viestin
5. Kirjoita oma viestisi siihen alle
Voi vee, en voi muuta sanoa....Kuka idiootti tätäkin uudistusta on tältä osin vääntänyt. Tässähän on käynyt nyt niin että homma on annettu jollekin it-jobbarille joka ei ole saanut (tai viitsinyt) tutustua palstan käyttöön etukäteen. Tai jolle ei ole kerrottu miten palstaa käytetään. Ei tuollainen it-jobbari ole sitten tajunnut että voi voi ne mammat haluaa ehkä joskus kommentoida vastaajienkin viestejä eikä vain alkuperäisen.
jotka ovat kanssani täällä puineet asioita. Tämä äiti poistuu nyt ja etsii uuden palstan.
Ennen kun uudistuksia tuli on ollut tunne, että kyllä tähän tottuu. Nyt avasin sivut ja hyvä ettei karvat nousseet pystyyn :(
Enää en edes yritä viihtyä täällä, sain tarpeekseni.
Mukavaa kesää kaikille!
Tietenkin AINA uusi kaipaa totuttelua, mutta jos tämä teknisesti toimii, niin mulle ainakin kelpaa ;)
Tätä ei ole testattu tarpeeksi tai sitten testauksen suorittaa palstalaiset :D Luulis että olisi tuo lainaus ainakin katsottu etukäteen ja se että lainauksesta pääsee pois kun peruuttaa sen.
ärsyttävän paljon tyhjää tuossa Aihevapaa -sivulla keskusteluiden välissä..