Lihottautuminen vs. ruoan määrä
Mullao on se harvinaisempi ongelma, ettei paino nouse. BMI on reilusti alipainoisen puolella. Puuttuis kymmenisen kiloa, jotta olisin liki ihannepainoani. 10 vuoden aikana olen saanut painoa lisää 8 kiloa. Mä en pysty syömään niin paljon, että lihoisin. En ole urheilijatyyppinen-kalorit ei siis mene lenkkipoluille. Kilpirauhasvaivaa, keliakiaa tms vaivoja ei ole, maha tähystetty, mutta paino ei vaan nouse. Noista minun tämän päivän syömisistä tulee paljon, mutta ei vaan nouse paino. Onko jotain apuja ja vinkkejä lisäpainon saamiseksi? Oikeasti haluaisin ja tarvitsisin kiloj, että en olisi ihan anorektikon näköinen.
Laskelmia minun ruokailuista tälle päivälle:
2 runsaalla margariinilla, hk:n lenkilla ja juustolla kuorrutettua voileipää
Coca-colaa 3.5 dl
Dumleja 150 g
Kaksi laktritsipatukkaa
Pyttipannu (peruna-nakki-kananmuna), 2 normaalia annosta
2 lasia punaista maitoa
2 Atrillia nuotiolla, dallaspulla, kokista puolen litran pullollinen
2 banaania
Kaksi samanlaista leipää, kuin aamulla, iso lasi kaakaota punaiseen maitoon
Pussillinen lakua
5 lettua ja hilloa, 2 lasia punaista maitoa.
Kaikki "vihreä" puuttuu kyllä, mutta jos syön nekin kalorit, sittenei vatsaan mahdu tuhdimpaa tavaraa ja paino ei nouse sitä vähääkään.
Te, jotka olette "saaneet"syötyä itsenne ylipainoon, kertokaa ihmeessä miten se oonistuu. Kiitos
Kommentit (3)
jos et liho ja olet alipainoinen. Kannattais käydä jossain tutkimuksissa.
Aamulla Vaasan ruispalat, molemmat puolet, 8 g kevytleviä, 2 viipaletta kalkkunaleikettä, 1 viipale 10 % juustoa, tomaattia, salaattia
Lounaaksi katkarapusalaatti kevyt-thousand island -kastikkeella, lisäksi ehkä joskus pieni pala patonkia
1-2 hedelmää
Makaronilaatikkoa, kinkkukiusausta, kanaa tai jauhelihaa lautasmallin mukaisesti, loput siis kasviksia
illalla kaksi palaa leipää ja hedelmä
tällä ruokavaliolla olen lihonut 73-kiloisesti 77-kiloiseksi.
Lisäksi liikun 3-5 kertaa viikossa sykemittarin lukemien mukaisesti kuluttaen 400-700 kcal.
Auttakaa!!!!!
On kumma jos ei tuolla lihoa. Mutta se vie vuosia.
Ja onhan se niinkin, että toiset eivät vaan lihoa (ja toisilla on vaikea laihtua). Oletko nyt ihan varma, ettei ole kyse mistään sairaudesta?