Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jes, enää 3 viikkoa paskapalkalla töissä enkä enää koskaan tee töitä

Vierailija
21.05.2009 |

.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työt loppuvat kesäkuussa ja ilman työkkärin uhkailuja en enää töitä tule tekemään. Ei mitään eroa tulotasossa vaikka olenkin nyt töissä. Päinvastoin säästän kun ei tule bussikuluja eikä työpaikkaruokailukuluja.

Vierailija
2/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka vaihtuu asumistukeen, toimeentulotukeen, yh-lapsilisiin ja elatustukiin. Summa säilyy tismalleen samana ja työssäkäynnin kuluja on vähemmän. Vapaa-aikani on minulle työssäkäynnin tuomaa arvostusta arvokkaampaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tuollaisia lusmuja jotka elävät muiden kustannuksella. Olkoot palkka pienikin mutta se on sentään ansaittu!!!

Juuri sinunlaistesi takia meillä on niin kovat verot!!!

Vierailija
4/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me muut veroina sunkin elämisesi mielellään maksetaan.

Mistä näitä sataa?!

Vierailija
5/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulot hieman yli 2000 euroa nettona, enkä usko, että sossusta noin paljon saisin. Plus miehen tulot päälle.

Vierailija
6/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikon päästä orjuus loppuu ja vapaus alkaa. En enää koskaan hae itsenäisesti töitä.

Vierailija
7/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavan kerran lähden töihin vasta kun bruttopalkka on vähintään 1500€/kk. Siihen asti käytän kaikki keinot välttääkseni töihin joutumista. Ja oikeastaan voisin hakea loppuajaksi sairaslomaa kun ei enää huvita. Huomenna ainakin pidän rokulipäivän ja ilmoittaudun sairaaksi kun olen vienyt lapset päiväkotiin.

Vierailija
8/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan seuraavaan kahteen vuoteen ja silloinhan voin olla taas raskaana ja taas saan maata 3 vuotta kotona.

Kaupungin on pakko ottaa työttömiä paskapalkalla töihin, koska ne joutuvat maksamaan puolet yli 500 päivää työttömänä olleen työmarkkinatuesta.

Mutta mulla se laskuri lähtee vasta 3 viikon päästä ja 2 vuoteen en joudu paskapalkalla töihin.

Vierailija
9/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hengailen kaupungilla tai käyn kirppareilla. Ei tekemisestä tule puute. Ehkä menen kansalaisopistoon jollekin kivalle päiväkurssille kun työttömät saa kurssimaksun puoleen hintaan.

Vierailija
10/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis vaihtoehdot ovat paska palkka tai kotona makaaminen. Ajattelitko oikeasti viettää loppuelämäsi noin? Jos vaihtoehdot nyt ovat nuo, kannattaisiko harkita koulutusta johonkin ammattiin, jossa työllistyisi ihan oikealla palkalla ilman 'määräyksiä'?

Vierailija
11/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä jos työkkärin kurssilla voisin ammatin opiskella niin harkitsisin, mutta ne kouluttaa vaan lähäreitä ja minusta tulisi vaan insuliinihoitsu kun vihaan paskavaipoissa makaavia vanhuksia ja vammaisia.

Vierailija
12/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai maksat minun vapaa-aikani ja lasteni virikehoidon.

Vierailija
13/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka vaihtuu asumistukeen, toimeentulotukeen, yh-lapsilisiin ja elatustukiin. Summa säilyy tismalleen samana ja työssäkäynnin kuluja on vähemmän. Vapaa-aikani on minulle työssäkäynnin tuomaa arvostusta arvokkaampaa

Luuletko että normaalit ihmiset halutaan maksaa sinun vapaa-aikaasi?

Vierailija
14/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töitä kyllä kannatakkaan tehdä alle 1500e kuussa olen ihan samaa mieltä. Kenenkään ei pitäisi tehdä mitään työtä alle 10e tuntipalkalla. Hyvää kesää sinulle ja lapsille. Aurinkoisia päiviä niin meille jotka paahtaa töissä ja niille jotka lekottelee kotona.

Vierailija
15/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen provo!

Vierailija
16/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka haluaisivat järkeistää sosiaalitukia... Ok, mielelläni maksan veroja vajaakuntoisten elämiseen - sisältää myös masennuksesta kärsivät, samoin niiden kotihoidontukiin, jotka oikeasti haluavat hoitaa lapsensa kotona. Mutta oikeasti, mitä voi tehdä, jos ei enää halua elättää näitä, joita työnteko ja itsensä ja perheensä elättäminen ei oikein nappase?

Vierailija
17/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen joka ajattelee näin. Luulee että ne hyvinpalkatut ja mielenkiintoiset työt tippuu muille ihmisille itsestään ilman mitään omaa aktiviisuutta ja esim. opiskelua. Ja on sitten katkera yhteiskunnalle joka tarjoaa vaan paskoja sossuntukia tai jotain suojatöitä nälkäpalkalla...

Vierailija
18/20 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä muuten toi kuvailemasi päiväohjelma surkastuttaa sun aivot.

11

ehkä hengailen kaupungilla tai käyn kirppareilla. Ei tekemisestä tule puute. Ehkä menen kansalaisopistoon jollekin kivalle päiväkurssille kun työttömät saa kurssimaksun puoleen hintaan.

Vierailija
19/20 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 päivää takana vielä monta edessä on,töihin en enää mene. Hyvä suomalaiset globalisaatio,ja avoimet rajat. Sitä on haluttu ja sitä on saatu. Saa joku muu tehdä minun työni. Minä olen jo äãnestänyt nimittäin jaloillani nyt on kevyempi olo.

Vierailija
20/20 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sillä muuten toi kuvailemasi päiväohjelma surkastuttaa sun aivot.

11

Entä jos työkkäriltä tulee määräys kurssille ja oot turhaan ehtinyt maksaa kansalaisopiston päiväkurssin?