harhaileeko ajatukset seksin aikana?
minulla harhailee, eikä minnekkään mukaville teille.
esimerkiksi eilen kun mies nuoli minua, huomasin yhtäkkiä ajattelevani että missäköhän se saamani lumipalloheisi-pensas viihtyisi? siis mitä!!!! sulla on hei mies kinttujes välis ja sää mietit puutarhaa!?!?! koita nyt keskittyä olennaiseen! (aiheet vaihtelee siivouksesta, kaupassakäyntiin, auton huoltoon, töihin......)
enkä voi moittia seksin laatua, ajatukset harhailee teki mies mitä hyvänsä, tylsiä juttuja, uusia juttuja, "varmanakki" juttuja.
tuntuu aivan kuin mieleni tahallaan yrittäisi estää minua nauttimasta seksistä.
lienee sanomattakin selvää että viimesestä kunnon orkusta on aikaa......
välillä käy niin sääliksi miestäni kun hän kaikkensa yrittää ja mä en "viitsi" edes keskittyä nauttimaan.
millä ihmeellä saan ajatukset pysymään seksissä?
olen koittanut olla silmät kiinni (ettei näy kämpän sotkut ja rupee ajatteleen siivousta), koittanut olla silmät auki katsekontaktissa mieheen (ei toimi), koittanut olla tosi aktiivinen ja tehä kaikkee mahollista (ei toimi), koittanut vain maata ja oikein keskittyä (se nyt ei ainakaan toiminut)
mitä täs enään tekee? tarvii orkkua!
Kommentit (3)
harhailee aina, kun seksi on kestänyt tietyn aikaa, siis kaikkien kanssa. Muutenkaan ei ajatukset useimmiten pysy käsillä olevassa asiassa. En ole orgasmia ikinä saanut, ehkä seksi ei minusta tunnu samalta kuin muista ihmisistä. Usein pitääkin teeskennellä kiihottuneempaa kuin onkaan, orkkua en kylläkään osaa teeskennellä. Mutta pitää hengittää kiivaammin ja raapia miehen selkää jne.
Niin harhailee muillakin =)) ja mulla kans..
Orkkuja saan kylläkin, mutta kyllä se mieskin saa lipitellä kielensä turtaksi
samoin häiritsee jos on taustalla tv auki, valot päällä etc..
Kyllä se keskittyminenkin on taitolaji..
minä kun luulin olevani ainoa, joka ajattelee kaikkea muuta kuin seksiä ja miestä...
kiva, kun joku toinenkin on ajatuksineen muualla.
Mutta minä en kyllä ole keksinyt muuta kuin sen, että tämä mieheni ei nyt vain kerta kaikkiaan kiinnosta petikumppanina.