Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

myydään pesukone-VAIN SUOMALAISELLE...

Vierailija
21.05.2009 |

kaupan seinässä oli tällainen ilmoitus:

"myydään pesukone zanussi, h. 20e. esim. opiskelijalle.

VAIN SUOMALAISELLE,ei muille. "

tällaisen vanhan rasistin sydäntä oikein lämmitti nähdä tuollainen ilmoitus:D

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos mamu kysyy hintaa, niin voihan sille sanoa 100€ korkeamman hinnan mitä ilmoituksessa oli. Perustelee vaikka ulkomaalaisverolla.

Eikä mamut käytettyjä ostele, sossu ostaa niille tuliterät viimeisintä mallia

Vierailija
2/26 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä myyjä ei halua kotiinsa somalin hajua?

jos ostajat olisivat somaleita,ja he tulisivat noutamaan myyjän kotoa pesukonetta,niin se somalinkatku ei lähde ikuaikoihin pois kämpästä. se on hirveä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei myydä AV-mammoille, koska suuri vaara, että kauppaavat huutonetissä kallimmalla (ehkäpä vieläkin kallimmalla kun joku ryssä). Kyllä me ollaankin hauskoja!

Vierailija
4/26 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on tarkoitus poissulkea esim. semmonen ilmiö, että venäläiset ostaa ja myy eteenpäin kalliimmalla, eli tekevät bisnestä käytetyllä tavaralla

... on ajatuksena että joku pienituloinen joka oikeasti todella tarvitsee sitä pesukonetta, saisi sen edullisesti

... ko. myyjille ja heidän tuttavilleen on käynyt liian usein että ulkomaalaistaustainen on ostanut ja myynyt eteenpäin isommalla rahalla

Väittämä että rasismi kumpuaa tietämättömyydestä , peloista, ennakkoluuloista on minusta aika puppua nykyaikana.

Minun oma kokemus on että rasismia aiheuttavat nämä maahanmuuttajat / etnistaustaiset itse omalla toiminnallaan.

Tuota valistakaapas nyt tyhmää. Miten se siltä alkuperäiseltä myyjältä on pois, jos ostaja myy eteenpäin kalliimmalla? Mulle ei nyt aukea logiikka tästä, ei millään!

Vierailija
5/26 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuksena on,että myy halvalla TARPEESEEN, ELI TOSIAAN JOKU KÖYHÄ TARVITSEE SEN TAVARAN,JA SAA SEN EDULLISESTI.

eikä,että joku ostaa sen alkuperäiseltä halvalla,ja se köyhä joutuu maksamaan kiskurihinnan sille trokarille...

Vierailija
6/26 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei myydä AV-mammoille, koska suuri vaara, että kauppaavat huutonetissä kallimmalla (ehkäpä vieläkin kallimmalla kun joku ryssä). Kyllä me ollaankin hauskoja!

Vierailija
7/26 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten tahtoo, että kukaan vaikkapa romanialainen oikeasti köyhä ei sitä saa?

Vierailija
8/26 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska myyjä on rasisti.

ja saakin olla. romanialaiset ovat huijareita.

Vierailija
9/26 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

....että on myynyt kunnon tuotteen (joskin vanhan) jollekin "ei-suomalaiselle" ja siitä on tullut sitten sanomista jälkikäteen ts. ostaja on parin viikon kuluttua ("rikottuaan" laitteen itse) ruvennut rutisemaan siitä että pitää saada rahat takaisin tai muuten...

Näitähän löytyy. Toki myös suomalaisissa mutta myyjälle on luultavasti käynyt näin ulkomaalaisen kanssa. Tuollainen opiskelija oikeasti tarvitsee laitetta eikä osta laitetta käräjöintimielessä.

Vierailija
10/26 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska myyjä on rasisti.

ja saakin olla. romanialaiset ovat huijareita.

Siis myyjä on vain pienisieluinen idiootti paskiainen. Selvisi! Kiitos.

Vierailija
11/26 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten muuten vain epämiellyttävä ihminen.

Totta on, että kussakin joukossa, niin "kantasuomalaisissa" kuin muissakin on joitakin ääliöitä. Mutta alla olevalla kirjoituksellasi ylität kyllä kaikki ääliöarviot.

...on tarkoitus poissulkea esim. semmonen ilmiö, että venäläiset ostaa ja myy eteenpäin kalliimmalla, eli tekevät bisnestä käytetyllä tavaralla

... on ajatuksena että joku pienituloinen joka oikeasti todella tarvitsee sitä pesukonetta, saisi sen edullisesti

... ko. myyjille ja heidän tuttavilleen on käynyt liian usein että ulkomaalaistaustainen on ostanut ja myynyt eteenpäin isommalla rahalla

Väittämä että rasismi kumpuaa tietämättömyydestä , peloista, ennakkoluuloista on minusta aika puppua nykyaikana.

Minun oma kokemus on että rasismia aiheuttavat nämä maahanmuuttajat / etnistaustaiset itse omalla toiminnallaan.

Vierailija
12/26 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mankelimme VAIN TYÖSSÄKÄYVÄLLE! Meni heti hyvin kaupaksi.

Vierailija
13/26 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydään pesukone-VAIN SUOMALAISELLE...

kaupan seinässä oli tällainen ilmoitus:

"myydään pesukone zanussi, h. 20e. esim. opiskelijalle.

VAIN SUOMALAISELLE,ei muille. "

tällaisen vanhan rasistin sydäntä oikein lämmitti nähdä tuollainen ilmoitus:D

Vierailija
14/26 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihonväri tumma? Jos on vaikka adoptoitu, tai jos on saanut kansalaisuuden?

Entä jos suomalainen mies ostaa sen, mutta pyykkiä peseekin venäläinen vaimo? Pitäisikö se sitten palauttaa?

Vierailija
15/26 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/26 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on täysin suomalainen vaikkakin musta. Äiti on valkoinen suomalainen, isä mustaihoinen norjassa syntynyt lapsena suomeen muuttanut. Suomi on äidinkieli, turkulaisittain äännettynä. Myisköhän sille?

Vierailija
17/26 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rasistista arvostella ihmistä vääristä teoista tai huonoista tavoista. Mutta rasismia on leimata kokonainen ihmisryhmä pelkän ihonvärin tai kansalaisuuden perusteella. Kyllä minua ottaisi pattiin, jos haluaisin ostaa ruotsalaiselta kirjahyllyn, mutta sitä ei myytäisi minulle, koska suomalaisilla on Ruotsissa huono maine (puukkojunkkareita, alkoholisteja).

Vierailija
18/26 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla vielä myytävänä pesukone? Missä asut? Olen opiskelija ja tarvisin sitä pikaisesti. num. 0465934588

Vierailija
19/26 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on tarkoitus poissulkea esim. semmonen ilmiö, että venäläiset ostaa ja myy eteenpäin kalliimmalla, eli tekevät bisnestä käytetyllä tavaralla ... on ajatuksena että joku pienituloinen joka oikeasti todella tarvitsee sitä pesukonetta, saisi sen edullisesti ... ko. myyjille ja heidän tuttavilleen on käynyt liian usein että ulkomaalaistaustainen on ostanut ja myynyt eteenpäin isommalla rahalla Väittämä että rasismi kumpuaa tietämättömyydestä , peloista, ennakkoluuloista on minusta aika puppua nykyaikana. Minun oma kokemus on että rasismia aiheuttavat nämä maahanmuuttajat / etnistaustaiset itse omalla toiminnallaan.

myy ostamansa tavaran, se aiheuttaa sinussa närää? Tiesitkö että esineen omistusoikeus loppuu kun se myydään. ostaja voi sillä tehdä sen jälkeen mitä haluaa. Voi herran pieksut sentään mitä ongelmia ihmisillä on...

Vierailija
20/26 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten muuten vain epämiellyttävä ihminen. Totta on, että kussakin joukossa, niin "kantasuomalaisissa" kuin muissakin on joitakin ääliöitä. Mutta alla olevalla kirjoituksellasi ylität kyllä kaikki ääliöarviot.

...on tarkoitus poissulkea esim. semmonen ilmiö, että venäläiset ostaa ja myy eteenpäin kalliimmalla, eli tekevät bisnestä käytetyllä tavaralla ... on ajatuksena että joku pienituloinen joka oikeasti todella tarvitsee sitä pesukonetta, saisi sen edullisesti ... ko. myyjille ja heidän tuttavilleen on käynyt liian usein että ulkomaalaistaustainen on ostanut ja myynyt eteenpäin isommalla rahalla Väittämä että rasismi kumpuaa tietämättömyydestä , peloista, ennakkoluuloista on minusta aika puppua nykyaikana. Minun oma kokemus on että rasismia aiheuttavat nämä maahanmuuttajat / etnistaustaiset itse omalla toiminnallaan.

Kuten ostamalla tavaroita? Voi vittu mitä toimintaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme