Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ärsyttää!

Vierailija
21.05.2009 |

Siis oikeesti, ennen rakastin anoppiani ja musta se oli aivan ihana. Nyt muutaman vuoden (ja anopin tempausten) jälkeen olen ihan kypsä siihen. Siis kaikki mitä se tekee ärsyttää mua ja vaikka tiedän että se on ihan tyhmää ja lapsellista, en voi sille mitään.

Tänään anopin piti tulla hakemaan 6kk vauva ja mies päiväksi pois. Oli sopinut miehen kanssa että tulee klo 11.30-12.00, mutta soittaa ennen lähtöään. No, soittoa ei kuulunut ja annoin sitten vauvan nukahtaa puoli kaksitoista päiväunille (normaali päiväuniaika). Varttia myöhemmin tulee sitten anoppi ja herättää vauvan. Kaiken lisäksi anoppi sitten heti perään lähtikin kauppaan, jossa viipyi yli puoli tuntia. Eikö olis ensin voinut käydä siellä kaupassa? Kyllä vitutti.

Jos olisi soittanut, olisin pitänyt vauvaa hereillä sen vartin niin olisi saanut nukkua kunnon päikkärit, tai jos anoppi olisi tullut vasta kauppareissun jälkeen, niin sekin olisi ollut ok. Pakkoko se oli vaan käydä herättämässä vauva, edes ulkovaatteita anoppi ei ehtinyt ottaa pois. Juuri yritän saada vauvalle kunnon rytmiä ja anoppi tietää sen.

Kiehun vieläkin raivosta! Onneksi saan vapaapäivän eikä taritse nähdä sitä eukkoa ainakaan ennen ensi viikkoa (silloin se kuitenkin änkee taas tänne, en kestä).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikoo tulla vain ilmoittamaan läsnäolostaan rynätäkseen heti yli puoleksi tunniksi kauppaan, luulisi hänen voivan soittaa. Eikä ole mun asiani soitella ihmisten perään, varsinkin kun mies oli asioista hänen kanssaan sopinut.

Ap

Vierailija
2/8 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voinut soittaa ja tarkistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja te olette? 15 vee.

Noin yksinkertaisesta asiasta saat noin vaikean.

Vierailija
4/8 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla hormonit osasyy suuttumukseen :) Ja varmasti ensimmäinen lapsi kyseessä?

Muistan itse esikoisen kanssa olleeni tosi herkkä kaikelle tuontapaiselle. Kiehuin (sisäisesti) raivosta, kun anoppi toi 5 kk lapselle päärynäsosetta vaikka olin nimenomaan sanonut täysimettäväni puolivuotta. Silloin se tuntui, että äitiyteni yli kävellään yms. kamalaa. Nyt vain naurattaa.

Miksi mies ei sitten soittanut ja varmistanut tuloaikaa? Miksi et suutu hänelle? ;)

Vierailija
5/8 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mielestä kaikkein yksinkertaisinta on olettaa, että jos on sovittu että soitetaan, niin sitten myös soitetaan. Ollaan muuten yli 30 vee, jos se sua jotenkin liikuttaa.

Ap

Vierailija
6/8 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen _normaali_ kolmekymppinen osaa soittaa perään ja kysyä, onko tullut jokin este tms.

Vierailija
7/8 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis miten ne hormonit vielä puoli vuotta synnytyksen jälkeen voisivat olla sekaisin - ja ainoastaan anopin ollessa paikalla?

Ei, suurin syy ärsyyntymiseeni on vaan se, että anoppini on (tällä hetkellä) mielestäni äärimmäisen rasittava. Haluaisin päästä eroon siitä tunteesta, mutten oikein osaa, en tiedä mitä pitäis tehdä.

Toivottavasti tasaannun tästä!

Nyt tämä mamma lähtee tuulettumaan ja shoppailemaan!

Ap

Vierailija
8/8 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen sitten varmaan epänormaali ja jälkeenjäänyt. Onneksi olen saanut sen piilotettua niin ettei kukaan ennen sinua ole huomannut sitä! Jihaa!

Tai ehkä muut vaan pitää mua illuusiossa, että mä muka olisin normaali.

Ap