Mihin on hävinny Lumenen (sininen rasia) meikkivoidepuuteri?
.
Kommentit (15)
ostin tossa ajat sitten sitä mineraalimeikkívoidepuuteria ja se oli niin kuivan tuntusta. Mua ärsyttää et ku on löytäny jonku hyvän tuotteen ni sit ne lopettaa. Sama kävi yhen cliniquen meikkivoiteen kaa. ÄÄÄÄH
suosikki mutta siis lopetettu, tilalla hieman vastaava josta talkki pois. ei enää omaa lokeroa vipalle, beige rasiassa mutta samanlaisessa pahvipakkauksessa. ostin sellaisen mut en ole ehtinyt testaamaan vielä.
Sillanpään paitaa pilkataan maailmanlaajuisesti, kyllä on maailmankirjat sekaisin.
meikkimyyjä sanoi että on lopetettu. eli kyllä se sitten varmaan on lopetettu, en viitsi vielä testata kun vanhakin vielä käyttämättä, eikös joku jo sanonut että on kuivan oloista.
menin siksi sokokselle sitä ostamaan että myyjä valitsee mulle just oikean värin. ei siitä muuten mitään tule. maksaa pari euroo enemmän mut parempi sekin kuin ihan väärä väri. melkeen 18 e makso sokoksella. vapaa valinnassa reilu 16 e.
Minä luulin että meidän lähikaupasta oli vaan päässy loppuun!!! Voi ei mitä ihmettä nyt käytän??
että meikkipuuteri takasin tai vaihdamme vaikka Niveaan, repikää siitä.
En ollut huomannut, kun en ole uusinut meikkejä ikuisuuksiin. Juuri ajattelin petrata ja ostaa uuden vuosikerran. Mitä ihmettä mä nyt ostan? Aina kun kokeilee jotain uutta, menee rahat yleensä hukkaan... :(
uutta ei voi käyttää kostealla sienellä. Mut mä oonkin aina käyttäny kuivana ja samalta tää uus tuntuu. Numerot on vastaavat. Ennen ne oli 01, 02 jne nyt 10, 20 jne. Ja nimeltään siis mineraalimeikkipuuteri. Lumenen konsultti kehotti käyttämään tän puuterin kanssa"vippaa" ei rasian omaa vaahtokumista sutia.
vissiin lopetettu sen valmistus. Itsekin olen sitä kaipaillut =(