Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te tulkitsisitte tämän?

Vierailija
21.05.2009 |

Taustaa: Ollaan aviopari, oltu yhdessä 16v ja siihen on tietenkin mahtunut ylä. ja alamäkiä. Ikää 32v/33v ja lapsia 4, joista nuorin täyttää pian 6.

Ehkäisynä ollut viimeiset vajaa 5v hormonikierukka, joka pitää poistaa kuukauden päästä. Mies on sanonut lukemattomat kerrat, ettei halua enempää lapsia. Minä haluaisin, mutta tyydyn miehen päätökseen eli en ole alkanut painostamaan.

Nyt olemme kuukauden verran puhuneet pintapuolisesti tulevasta ehkäisystä, kunnes eilenillalla alettiin tosissaan keskustelemaan, koska sehän pitää jo pian varmaksi tietää.

Pohjustin keskustelun sillä, että minä haluaisin vielä ainakin yhden lapsen, haluaisin kovasti. Kuitenkin uskon ja toivon, että liittomme on elinikäinen ja ymmärrän kyllä, miksi mies ei enempää lapsia halua. Sanoin, että kun kerran mies on asiasta ihan varma, niin teetän itselleni sterilisaation.

Mies alkoi heti kiellellä, että ei ei, ei kannata teettää. Mietti sitten hetken ja kyseli sitten, millainen toimenpide se miehelle olis (siitä on joskus puhuttu ja mies totesi, ettei IKINÄ antas tehdä sitä itselleen)

Kerroin ja hetken tuumittuaan mies sanoi: "tehdään niin, että minä menen siihen toimenpiteeseen, niin sinä voit sitten vielä lapsia saadakin"

Kun yritin jatkaa keskustelua, mies vaihtoi aihetta ja asia jäi silleen.

Mulle jäi nyt jotenki vaivautunu olo, että ajatteleekohan mies että eroamme tjn? Vai onko vaan järkevä kun ajatteli asian nuin? Tuli vaan jotenki höntti olo..jopa vainoharhainen..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tosiaan varmaan halua enempää kuin 4 lasta. Ja ehkä se tuntuu hurjemmalta teettää hänen mielestään naiselle se sterilisaatio kuin miehelle.

Vierailija
2/2 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei lapsia halua joten hänet menee toimenpiteeseen. Jos hän kuolee tms. jolloin sinulla olisikin ehkä tilaisuus saada lapsia niin voisit niitä saada, kun olet halunnutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi