Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku vei huutonetistä mun huutoni!! Pännii

Vierailija
21.05.2009 |

Joku huusi itselleen nenäni edestä kaksi sekuntia ennen huudon loppumista haluamani vaatteen! Ehdimme jo ihaílla yhdessä ostostani. Eipä ollut kukaan huudellut aiemmin kuin minä. Ihan kuin olisi varastanut sen minuleta. Onko myyjän pakko nyt myydä tuolle toiselle?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, siihen tulee 5min lisää huutoaikaa aina uuden huudon jälkeen!

Vierailija
2/17 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteesta valmis maksamaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin halusit sen tuotteen?

Vierailija
4/17 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin, ostiko tuo TOINEN ostaja osta heti-hinnalla...

Vierailija
5/17 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla tiedät kärkkyä huudon sulkeutumisen aikoihin paikan päällä! Tai sitten tosiaan käytät reippaasti korotusautomaattia ja pistät siihen sen ihan maksimisumman jonka olet valmis enimmillään maksamaan.

Tuo on ap ihan yleistä, suurin osa huudoista tehdään just vähän ennen sulkemista. Taidat olla aika uusi huutiksessa vielä?

Vierailija
6/17 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en KOSKAAN huuda kuin viisi minuuttia ennen huudon sulkeutumista. Ja viimesin huuto lisää huutoaikaa aina sen 5 minuuttia, eli nyt ap liioittelee.

Kukaan ei voi huutaa 2 sekunttia ennen ja jättää sinua tyhjin suin ;) Jos huuto päättyy tasan klo 15:00, ja joku huutaa 14:59, huuto päättyykin vasta 15:04. Aina tulee 5 minuuttia lisää.

Vierailija
7/17 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saa, joka viimeksi ja eniten huutaa..

Joku huusi itselleen nenäni edestä kaksi sekuntia ennen huudon loppumista haluamani vaatteen! Ehdimme jo ihaílla yhdessä ostostani. Eipä ollut kukaan huudellut aiemmin kuin minä. Ihan kuin olisi varastanut sen minuleta. Onko myyjän pakko nyt myydä tuolle toiselle?

Vierailija
8/17 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän? Oliko myyjä joku tuttusi?

Vierailija
9/17 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis lapseni, jolle "ostos" oli.

Vierailija
10/17 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä kuvittelet, että sun huuto automaattisesti jää vikaksi, vaikka olisi aikaa vielä...?

Vierailija
11/17 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudon päättyminen oli aamuyöllä sellaiseen aikaan, että katselin ihan muuta kuin konetta. Joku oli käynyt napsimassa huutoni nenän edessä kaksi sekuntia ennenmin. ja oli se kyllä lisääntynyt viidellä minuutilla, muttei lohduta, kun nukuin. Viisi minuuttiakin menee äkkiä. Mutta miten joku osaakin täsmätä vain kahteen sekuntiin ja sielä tuollaiseen aikaan?

Vierailija
12/17 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus yön pikku tunneilla huutelen huutonetistä tavaraa

Vierailija
13/17 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä huutaa monta päivää ennen sulkeutumista jotain? Itse pistän aina kiinnostavat kohteet kirjanmerkkeihin ja huudan "viime sekunneilla"...ja usein siten myös saan tuotteen:)

ota opikses!!

Vierailija
14/17 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siihen, että todella viime sekunnin osille tarkkaan ajoitetulla huudolla viedään voitto nypertäjien nenän edestä. Huutonetissähän jos huuto tehdään lähellä huutoajan loppumista, se lisää huutoaikaa 5 minuutilla. Onhan näilläkin eväillä sitten käyty viivytystaistelua viiden minuutin satseissa kerrallaan, mutta se on toinen juttu.

Huutokauppa on loppujen lopuksi yksinkertaista: sun pitää miettiä etukäteen, paljonko olet jostain valmis maksamaan, huutamaan sen ja jos voitat, hyvä - jos et niin häntä pystyyn ja uusia huutoja tekemään.

Vierailija
15/17 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mä missasin yhden tuotteen mitä olin kaks viikkoa kuolannut laitoin heti huudon loputtua yksityisviestin voittajalle ja kyselin mitenkä paljon hän on tuotetta himoinnut ja onko mitenkään suostuvainen myymään sitä mulle... Kyllä siitäkin vaan kaupat syntyi eikä mitenkään paljoa kalliimmalla. En siis ottanut myyjään yhteyttä vaan ostajaan. Pidin aika varmana etten saa mitään vastausta tai sit just jotain lällislää ole ens kerralla valppaampi (kuten täällä moni on kommentoinut). Aina kannattaa siis yrittää ja tosiaan ens kerralla tarkkana!

Vierailija
16/17 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huudan eBaysta paljon, ja minusta on järkevämpi se systeemi, että huuto loppuu sekunnilleen silloin, kun se on aluksi määritelty. Itse huudan yleensä n.15 sekunttia ennen huudon loppumista.

Näin ainakin ostajan kannalta parempi!

Huutiksessa taas itse välillä myyn, eli 5 minuuttia viimeisen huudon jälkeen on taas myyjälle hyvä juttu.

Jos huudan jenkeistä jotain, ja joku itselle tosi tärkeä juttu päättyy suomen aikaan aamuyöllä...laitan vaikka kellon herättämään.

Älä syytä muita omasta hölmöydestäsi ja kokemattomuudestasi!

Vierailija
17/17 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tärkeä tuote oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän