Sisäänpiirit palstoilla esim. odotuspalsta...
Ärsyttääkö jotain muuta sisäänpäinlämpiävyys eri palstoilla esim. kesäkuun odottajat? Tuntuu, että osalle vastataan ja kommentoidaan vaikka mihin asioihin ja osan kirjoittajien tekstejä ei kommentoida mitenkään, vaikka he olisivat ihan vakiopalstailijoita.
Itse olen jäänyt kokonaan pois oman kuun odottajista, kun tuntui, että olisin ihan ilmaa... joo ei paljon elämääni haittaa, mutta kuitenkin.
Kommentit (4)
mutta mä en millään pystynyt pitämään sitä tahtia yllä, millä olisi saanut siellä "kavereita". :) Tuntui, että monet raportoi tuntemuksiaan monta kertaa päivässä ja kertoivat suunnilleen kaiken itsestään, itse olen sekä laiskempi kirjoittaja että varautuneempi ihminen...
Ja totean saman tien, että meno on sellaista, että eipä paljon kiinnosta. Jostain syystä olen pysynyt ihan täysjärkisenä, vaikka laskettuun aikaan on enää kuukausi.
Olen kirjoittanut alusta asti omaan ryhmääni vähintään viikoittain. Yrittänyt kommentoida muiden kirjoituksia ym. Itse tunnun olevani sivupersoona näiden muutaman "pääjehun" viedessä kaikki huomio. Tuli sellainen ihmeellinen yläastefiilis... joten lopetin. :)
ko. asiaa tuossa "miten eksyit vauvapalstalle" -ketjussa.
Ennen odotuspalsta (ja muutkin) oli sellainen kaikki kommentoi kaikkeen, eikä syntynyt kuppikuntia.
Ehkä rekisteröitymisen jälkeen on tullut tuo kuppikuntaisuus. Itse kolmatta odottaessamme en enää jaksanut olla odotuspalstalla ollenkaan, kun en halunnut liittyä mihinkään marrasmarsipaaneihin jauhamaan :)