Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi apua! Mieheni kaveri ehdotti seksiä kanssani! Mitä teen vai teenkö mitään?

Vierailija
20.05.2009 |

Oli pistänyt Facebookissa postia minulle ja siinä postissa kertoi himoitsevansa minua ja kysyi että miten olisi yhteinen salainen seksihetkonen sopivassa välissä. =D Ihan oikeasti, juuri näin!!! Ja en todellakaan aio viettää hänen kanssa minkäänlaista "seksihetkosta"... Kerronko viestistä miehelleni tai kenties näytän sen hänelle? Vai kerronko tuon miehen kaverin vaimolle ja kahden lapsensa äidille, jonka kanssa olenkin ystävystynyt tässä vuosien varrella? Voi apua, oikeasti. Vai jätänkö koko viestin huomiotta. Vastaanko että "kiitos mutta ei kiitos"? =)

Huumorimielessä vastasin johonkin tuon miehen tekemään FB-kyselyyn liittyen seksiasentoihin että "tota ei ole tullutkaan vielä kokeiltua ;D" Ja tarkoitin siis tietysti ettei oman miehen kanssa ole tullut kokeiltua mutta tuo mies ehkä ymmärsi sen jotenkin vihjeenä? Krhm. Mitä mä teen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta pienestä heitosta saattaisit pilata miehesi ja hänen kaverinsa ystävyyden ja aiheuttaa kriisin käverin perheeseen. Vaikka seksihetkonen onkin ihan idioottimainen ilmaisu, niin onko se tosiaan moisen sotkun käynnistämisen arvoinen?

Ja ihme vainoharhaa tuo, että kaveri testaa miehesi pyynnöstä uskollisuuttasi. Jos hän on miehesi hän tietää ja tuntee sinut ilman testejäkin.

Sinua taitaa muuten kutkuttaa kaverin kiinnostus kun olet noin täpinöissäsi ... :)

Vierailija
22/23 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah! Loistovitsi! Kiitos päivän nauruista! :D Terveisiä X:lle (vaimon nimi) ja lapsille! Y (miehesi nimi), minä ja lapset jo odottelemmekin seuraavaa yhteistä grillaushetkeä (tms.).

Eli suhtaudut koko juttuun kuin hyvänä pilana. Vaikka se ei varmaan ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän hyvä (?) ystävänne ehdottaisi salaista seksiä miehellenne, niin kai haluaisitte tietää siitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi