Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄITIIIIIIIIIIIIIIII!

Vierailija
20.05.2009 |

Kellä muulla välillä sieppoo kun lapset huutaa 5 kertaakin ennenkö saa kerrotuksi asiansa?

MIKSI noi lapset jauhaa ÄITI sanaa?

Itsellä vaan 2 lasta ja ihan jatkuvaa toi äiti- huutelu!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti kato, kato kato, äiti äiti äiti....

( ja pliis, älköön nyt kukaan lapseton tulko tänne huutamaan että voi kun minä ottaisin nuo jankkaajat tänne jos vain saisin. Mikä tahansa ottaa kupoliin kun sitä on liikaa )

ÄITI KATO.

Vierailija
2/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5,4 ja 3 vuotiaat ja äiti sana sanotaan varmaan tuhat kertaa päivässä. Joka lause alkaa Äiti.... Ja jos en joka kerta sano että no, tai mitä tai jotain vastaavaa, äitiä toistellaan niin kauan ennenkuin sanon no, ja sitten voi kertoa että menee vaikka pissalle...

Ihanaa olla lasten rakas, mutta välillä se ärsyttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka seison metrin päässä, kaveri jankuttaa niin kauan että vastaa, niin!?Ärsyttävää.

Vierailija
4/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 7v, 6v, 5v ja 1v... jopa pienin osaa jo tuon taidon :D

Vierailija
5/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarkotus ole se että lapset olis kamalia, niitä ei haluta. Mutta se on ihan uskomatonta mimmonen määrä ÄITI- sanaa tulee päivän aikana! Just nää äiti, menen pissalle! Tai äiti kato.. :D

AP

Vierailija
6/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äitiä huudetaan pihan toiselta puolelta apuun vaikka isä seisois metrin päässä....

Vierailija
7/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se nimi tulee aina alkuun, kun hän sanoo minulle jotain. Olen pyytänyt, että jättäisi sen pois, mutta aina se silti vahingossa tulee.