Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään raskaustesi ollut alkuun negatiivinen vaikka oletkin ollut raskaana?

Vierailija
20.05.2009 |

Tein testin kun kuukautiset olivat 2 päivää myöhässä. Ensimmäisessä raskaudessa tuolloin jo näytti positiivista. Minulla on suht säännöllinen kierto. Nyt kuukautiset 5 päivää myöhässä, mikä on harvinaista minulle. Tänään aloin taas miettiä että mitä jos sittenkin olen raskaana... No, odottelelen vielä pari päivää ennen kuin haen seuraavan testin. Ei vaan millään malttais odottaa... Onko muilla kokemuksia negatiivisista testeistä vaikka lopulta onkin ollut raskaana?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nega tuli ensin. olin aika ihmeissäni, kun olin jo ihan varma että positiivinen tulee.

Viikon päästä kokeilin uudelleen ja se oli positiivinen!

terv. nyt 25+0 :)

Vierailija
2/5 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on!!

Neljännen lapsen kanssa kävi näin. LApsi oli ns vahinko ja tiesin tarkoin milloin oli saanut alkunsa, ehkäisy petti tuon yhden kerran. Silti tuosta yhdestä kerrasta meni yli 3 viikkoa ennen kuin sain posit testi tehtyä. Siihen saakka näytti negaa, vaikka menkat oli jo siis viikon myöhässä..

Muissa raskauksissa olen saanut posit.testin jo sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Jospas se toisella kertaa onnistuisikin sitten "puoli vahingossa" eikä pitkällä yrittämisellä. Ei auta kuin jännittää vielä joitakin päiviä ja yrittää saada ajatuksia muihinkin ajatuksiin.

Vierailija
4/5 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin raskaustesti muuttui positiiviseksi. Ehdin jo työterveyshoitajallekin ihmetellä, että mikähän mussa on vialla.

Vierailija
5/5 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta 40/30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi