Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki jolle tehty sektio, kysymyksiä olis teille! :D (OV)

Vierailija
20.05.2009 |

Minulle tehty sis pystypäin viilto.

Onko oikeasti vaara että sisältä repeää ne ompeleet, kuinka kauan pitää olla varuillaan?

Milloin ootte ruvenneet normaalia elämää viettämään? Nyt minulla 4viikkoa aikaa leikkauksesta.

Milloin ootte eka kertaa sekstannu. :)

Ärsyttää, ku sairaalasta ei saanut juuri mitään tietoa, kaikki tieto oli normaali alakautta synnyttäneille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. kuukauden verranhan sitä suositellaan välttämään mitään vauvaa painavamman nostelua ja senkin jälkeen kannattaa ottaa varovasti. Sinullahan on ollut koko vatsa halki, joten suosittelisin edelleen hieman varomaan ja välttämään rempomista. Arpi paranee hiljalleen ja saavuttaa alkuperäisen kudoksen vetolujuuden vasta vuoden päästä leikkauksesta. Ihan alkuvaiheessa paranemista on ihan todellinen haavan repeämisen vaara olemassa.

Mitä seksiin tulee, niin itse olen sekä sektion että alatien jälkeen odotellut niin kauan kun jälkivuoto on loppunut. Itseäni, ja miestä, ajatus seksistä jälkivuodon aikana etoo. Seksiä voi kuitenkin harrastaa heti kun hyvältä tuntuu, mutta kannattaa ottaa huomioon että haavan alue voi olla arka vielä jonkin aikaa. Tunnoton se on myöskin aika pitkään. Sinullahan on jälkitarkastuskin tässä jossain vaiheessa.

Vierailija
2/5 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla viilto on binikirajassa ollut kahdesti, mutta kuukauden olen minäkin välttänyt nostoja. Seksiä olemme harrastaneet vähän ennen jälkitarkastusta, koska minulla jälkivuoto silloin jo loppunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni piti myös tehdä hätäsektiossa pystyviilto, ja arpi EI ole kaunis. :( Onneksi lantiohousut ovat jo poissa muodista, muita ei löytynyt pari vuotta sitten millään. Mutta lapsen henki pelastui.

4 viikkoa nostelematta mitään painavaa. Pidä haavateippiä, ettei arpeen tule liikakasvua!

Vierailija
4/5 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut eiköhän haava ala olla jo kunnolla kiinni. Sekstaamaan aloin varovammin, silloin kun vauva oli puoli vuotias :D.

Vierailija
5/5 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ekan kuukauden aikana nostellut mitään vauvaa raskaampaa. mutta aika pian sitten. Sekstaamisen aloitin jo 2 viikon pästä, kun vuoto oli jo loppunut. Tunto palautui pikku hiljaa, mutta ei täysin koskaan, Onnistuin monasti satuttamaan vatsani vaununaisaan, siinä aina muistui mieleen jo muuten parantunut haava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän